Mij boeken is niet veel voor nodigAlainv-s schreef:Stiekem denk ik dat iemand uit venlo misschien iemand over een hele lang tijd iemand uit Boskoop gaat boeken :p .
Moet daan dan wel nog brommer rijden. Heb je al auto rijbewijs daan?

Mij boeken is niet veel voor nodigAlainv-s schreef:Stiekem denk ik dat iemand uit venlo misschien iemand over een hele lang tijd iemand uit Boskoop gaat boeken :p .
Moet daan dan wel nog brommer rijden. Heb je al auto rijbewijs daan?
crazymotoKristian-m schreef:Hey Jasper in dit topic zei je ergens dat deze rond de 26/27 PK haalt.
Waar hedde dat vandaan?
Tevens claimt parmakit zelf 29pk als ik me niet vergis.jasperrr91 schreef:crazymotoKristian-m schreef:Hey Jasper in dit topic zei je ergens dat deze rond de 26/27 PK haalt.
Waar hedde dat vandaan?
En het houd een 125cc crossmotor bij met optrekken op de weg.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Ga je nu een auto vergelijken met een brommerAlainv-s schreef:dat is dan amper te halen lijkt me, net zoals bmw zegt dat hun auto 15% zuiniger isals je berg af rijdt zeker.
Maar je zou ook wat met het benzine mengsel kunnen doen.
Hoezo daan, heb je op het moment niks ofzo?
Boekie zegt:
Die hebben vaak nog NOS erop zitten.Master1234 schreef:Maar wat ik me afvraag he, waarom kunnen scooter wel rond de 30pk halen, met een veel kleinere cilinderinhoud, en schakels niet? Dat is toch heel onlogisch? Want schakels moeten het toch juist hebben van vermogen, en niet zozeer van een efficiente overbrenging?
Tuurlijk, maar lees je ook wat ik zei.Alainv-s schreef:Nee ik had het over dat die mensen/fabrieken/hoe noem je ze, allemaal dingen beloven/zeggen maar dat is natuurlijk onder ideale omstandigheden enzo snap je?
Boekie zegt:
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Tuurlijk wel, hun hebben dat echt niet theoretisch bepaald hoor. hun hebben ook getest, alleen met echt goed spul waarschijnliijk.Alainv-s schreef:jaja, maar het ideale is waarschijnlijk theoretisch, en theoritsche max is zowat niet haalbaar
Blokje ligt bij mij, gregory moet nog betalen.Sander schreef:maar hoe zit er nu eigenlijk? waar is het blokje waar is de uitlaat waar is de brommer hahaha?
Een derbi is korter vertand ja.Kristian-m schreef:Ik weet het niet zeker maar ik denk dat die kerel met z'n parma die RM eruit reed omdat de RM langere bakvertandingen heeft dan een Derbi blok.
Of die kerel op de RM kan gewoon niet rijden
Het ligt uitelkaar nu, en ik ga er ook niet al teveel van verwachten.Alainv-s schreef:dat is dan amper te halen lijkt me, net zoals bmw zegt dat hun auto 15% zuiniger isals je berg af rijdt zeker.
Maar je zou ook wat met het benzine mengsel kunnen doen.
Hoezo daan, heb je op het moment niks ofzo?
Boekie zegt: