Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
digital direct heeft er geenAlainv-s schreef:Verwijden nog wel. Ik vermijd ze liever haha.
Man nog niks gegeten. Die ontsteking is eigenlijk nog niet heel duur?
Daan, dat weet je ook echt van te voren. Ja ik al 7 keer zo vermeden. Maar als je vrienden het eens een keer niet hebben gezegt -.- .
Hoe schakel je die begrenzing dan in van die ontsteking?
dat is het probleem waar ik woon, er rijden veel wagens rond dus kan je al geen gas geven en ik weet nooit wanneer er staan + die kut school van me werkt samen met de politie om de opgevoerde brommers te pakken. zelf onze school heeft een rollerbankDaan schreef:Gewoon niet rijden als ze er staan
Als je geen risico wilt lopen zul je hem gewoon standaard moeten houden. Zo'n raceontseking met zo'n begrenzer valt ook wel op hoor. Als ze het niet vertrouwen nemen ze hem gewoon mee voor technische controleRaceVoenk schreef:dat is het probleem waar ik woon, er rijden veel wagens rond dus kan je al geen gas geven en ik weet nooit wanneer er staan + die kut school van me werkt samen met de politie om de opgevoerde brommers te pakken. zelf onze school heeft een rollerbankDaan schreef:Gewoon niet rijden als ze er staan
Boekie zegt:
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Bedankt, belgom heb ik bij een auto onderdelen zaak gehaald. Is duur spulJeroenv94 schreef:Word een gave DRD daan!
waar haal jij die Belgom?