Derbi DRD Racing 2008

Plaats hier brommers die compleet weggaan
Giel29
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi senda DRD Racing ( white-blue )

Derbi DRD Racing 2008

Ongelezen bericht door Giel29 »

Hey,

Mijn Derbi met 14.500 km staat te koop omdat ik 18 geworden ben (en al een nieuwe moto heb gekocht).

Is eerder voor mensen die er zelf wat aan willen/kunnen werken.
De brommer zelf is motorisch perfect inorde. Heeft 2 weken geleden een volledig onderhoud gehad (alles, maar echt alles is inorde en desnoods gerepareerd). Van banden opgepompt tot nieuwe olie, gesmeerd..
Er zit een nieuwe batterij in, nieuw achterlicht, nieuwe handvatjes, nieuwe ketting, nieuw tandwiel, nieuwe remblokken (zowel voor als achter). Hier heb ik allemaal bonnetjes van dat het daadwerkelijk is gedaan.

Nu is het probleem dat de 2 achterpinkers niet werken. Ik heb er ééntje zelf afgehaald omdat deze loshing, dus deze zouden nog gemaakt moeten worden. (ofwel haal je gewoon alle pinkers eraf, vermits deze toch niet verplicht zijn)
Ook de snelheidsmeter werkt niet helemaal perfect meer. Soms geeft hij de snelheid aan, soms niet, dus ik gok dat het kabeltje niet meer fatsoenlijk contact maakt. Hierbuiten werkt alles wel perfect (toeren, km-stand, tijd,...)

Ondanks dat hij motorisch perfect inorde is, vraag ik toch maar €1250 omdat hij dan weer niet helemaal inorde is (pinkers en snelheidsmeter).

http://nl.kapaza.be/limburg/derbi-drd-r ... 155594.htm
Hier kan je de foto's terugvinden. Normaal wou ik er €1500 voor hebben, maar dat was nog toen de pinkers en snelheidsmeter wel werkten..

Afbeelding
mvg
Laatst gewijzigd door Giel29 op vr 01 mar 2013, 07:46, 1 keer totaal gewijzigd.
drunken org
Pro tuner
Vervoersmiddel: Senda R 2x (Sold
Derbi Drd Pro 2007 (Sold)
Derbi Drd Limited 2005 ombouw '7/'8 project
^ Parma blok hiervan verkocht, komt een leuk blok weer!
Derbi Drd Evo Limited 2009 (Sold)
Derbi Drd Racing 2008 2x (Sold)
Ktm Exc 2002 met 525 uiterlijk (:

Re: Derbi DRD Racing 2008

Ongelezen bericht door drunken org »

foto´s hier plaatsen is ook verplicht (:

en recente foto's over het niet werken van de teller enzo lijkt me ook wel makkelijk :happy:

en gaat die ook in onderdelen weg?
Zie mijn aanbod topic!

vele onderdelen: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=61&t=13388" onclick="window.open(this.href);return false;
:mrgreen:
Pieke
Moderator
Vervoersmiddel: KTM

Ongelezen bericht door Pieke »

Je laatste bericht op dit forum was ruim 2 jaar geleden. Vandaag foto's plaatsen en anders gaat deze dicht. Dit valt eigenlijk ook gewoon onder aanmelden voor verkoop!
Giel29
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi senda DRD Racing ( white-blue )

Ongelezen bericht door Giel29 »

Ja ik weet het, ik wil gerust foto's plaatsen nu maar ik zit in Leuven (studeer hier)
en ben in het weekend pas thuis..

En hoe maak ik foto's van een km-teller die niet werkt? Ik kan moeilijk gaan rijden en foto's gaan nemen terwijl
ik aan het rijden ben? ;)

Ik zie nu niet of het erbij staat, maar alles werkt perfect.. het probleem is dus enkel dat hij de snelheid niet aangeeft. Al de rest dus wel.

Voorlopig zijn er een paar mensen die willen komen kijken, is hij daarna nog niet weg dan ga ik overwegen om hem in onderdelen te verkopen
anoniemnieuweling
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2011

Ongelezen bericht door anoniemnieuweling »

Zet deze link maar in je beschrijving [IMG*]http://i50.tinypic.com/2vkeujm.jpg[/IMG], je moet wel het sterretje bij [IMG*] wegdoen, het is deze foto ;) :

Afbeelding
Plaats reactie