Maar heb je een NT of een OT blok?
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
MHR is laagtoerigDaanS schreef:Hij wil een laagtoerige, dus de MHR valt al af
Ik heb een NT blok, maar ik vraag me dan af of ik echt geen gezeik ga krijgen met de rollerbank enzo als ik een 70 eronder knal of met verzekering.DaanS schreef:Hij wil een laagtoerige, dus de MHR valt al af
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Maar alleen bij grote ongelukken of ook bij kleine? En ook als het niet mijn schuld was?Marc schreef:op rollerbank ligt het aan de snelheid, als jij met verzekering ongeluk krijgt en ze komen erachter dat je 70 cc rijd, dan ben je de lul want rijd je op een motor zonder rijbewijs/verzekering.
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
messin schreef:kheb allezins een nodig die goe moet pere![]()
TimKroese schreef:het topverschil van dr 70 en airsal 50cc zullen elkaar niet veel maken, denk nog niet eens 5 km/h , ligt puur aan welke setup je hebt, de dr70 heeft vooral kracht onderin , en is ongeveer even hoogtoerig als std cilinder, airsal daarentegen kan "veel" meer toeren maken en heeft dus voor 50cc relatief hoge top, in combinatie met een passende , hoogtoerige uitlaat.
Maar je krijgt wel echt een hoog geluidje, daar moet je van houden. Dr70 daarentegen heeft lage diepe sound, en klinkt niet heel erg opgevoerd, en 50cc airsal met hoogtoerige uitlaat wel, ik zou voor dr70 gaan ook ivm rollerbank en begrenzer, valt minder op.
De kracht is beter en je hebt onderin veel meer koppel en het geluid is stuk beter.
EDIT: dr 70 is er niet meer voor het nieuwe blok, je zal voor een mhr replica 80 moeten gaan of een vergelijkende cilinder, ik ken er zo geen, maar die zijn er vast wel!