jony schreef:Ik heb per ongeluk teveel olie gemengd, heb al gemerkt dat hij meer rookt en misschien gaat hij beetje olie bij de uitlaat lekken maar kan er voor de rest nog iets gebeuren? Anders rij ik er gewoon mee door.
Ik krijg waarschijnlijk morgen of donderdag mijn mhr 80 cilinder binnen
En tuurlijk wil ik die er gelijk op zetten maar nou heb ik zondag die
Mega meeting en dan moet ik 90km heen en dan nog 90 km terug
Is het wel verstandig om dan alvast die mhr 80 er op te zetten of maak dat.
Geen drol uit
Als ie maar goed is afgesteld
Alvast bedankt
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
mijn achterrem van mijn hm remt heel abrupt, ik hoef hem maar een beetje aan te raken en ik slip al bijna, hoe kan dat komen?
Ook vind ik raar dat nergens op de rempomp/remklauw AJP staat, alhoewel het wel dezelfde zijn van ajp (een kennis heeft dat ook op zijn derbi drd racing van 2012)
Mijn derbi stotterd sinds een paar dagen onderin en.bovenin de 1, ook boven in de 2 en.als je veel toeren hebt in de 3. Komt dit door het weer? Dus grotere sproeier?
Mijn derbi stotterd sinds een paar dagen onderin en.bovenin de 1, ook boven in de 2 en.als je veel toeren hebt in de 3. Komt dit door het weer? Dus grotere sproeier?
Deed hij dit een paar dagen geleden niet? Als hij dat niet deed hoef je ook geen grotere sproeier.
Het weer is nog prima, staat je brommer s'avonds in een schuur of garage?
Weet iemand of, en hoe je je schokbreker kunt stellen? Betreft een Motorhispania RYZ. Ik sinds gister 2 RYZ's, maar de nieuwe veert een stuk stroever als de andere. Hoe kan dit komen?
ik heb mijn voorpoten los gehaald, is het normaal dat als ik op de ene duw hij heel makkelijk naar beneden gaat en de ander veel moeilijker? volgens mij wel met terugveren etc maar ik weet het niet 100%
bartvdl schreef:ik heb mijn voorpoten los gehaald, is het normaal dat als ik op de ene duw hij heel makkelijk naar beneden gaat en de ander veel moeilijker? volgens mij wel met terugveren etc maar ik weet het niet 100%
yes, heb dit hier al ooit gelezen dat de ene voor het inveren is en de andere voor uitveren, dus dat hoort zo, dat is alles wat ik weet
hij zegt dat het is omdat derbi bespaart en daarmee in 2006 naar nt blok is overgeschakeld omdat dit van piaggo is.
en dat het ot krukas gemaakt is van beter materiaal
vind dit ook maar een rare uitleg
JeroenvR schreef:
Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop