en jaaa ik ga nog een motor bok kopen XD dat kratje houd het niet lang meer
D25 schreef:WAJ AJ U CRYING
D25 schreef:WAJ AJ U CRYING
Het is iig een senda drd want het heeft een pro link achterbrug, bouwjaar kan je checken door het kenteken in te voeren bij rdw site. Ik denk zelf dat het een drd 03 is omdat het een chrome frame heeft.legowelt schreef:Hallo,
Ik heb me vorige week een derbi gekocht, waarmee ik brommercross wil gaan rijden volgend seizoen ( rij nu automaten)
Ik heb hem gekocht bij een pitbike dealer in de buurt, waar hij na herstelling is blijven staan
De man had dus niet veel info over de brommer, ook geen documenten of dergelijke
Kan iemand me zeggen welke senda - en vooral welk bouwjaar - ik net heb gekocht?
Chrome frame
digitale teller
enkel schijfrem
marzocchi vooraan - paioli achteraan
Onderlangse uitlaat
En een foto ( niet de beste kwaliteit, met de gsm genomen)
https://www.dropbox.com/s/y03oe266eakds ... 1.jpg?dl=0
Thx
DRD Black Edition, dat zou zo maar even kunnen.Xtreme06 schreef:Een DRD03 heeft dubbele schijf vooraan,dit is een Derbi Senda DRD Black Edition
Kijk, daar kunnen we wat meeXtreme06 schreef:DRD velgen passen in alle DRD's,dus jij moet gewoon een set crossvelgen zoeken met asmaat 15mm.
oud type blok kun je ook zien aan het feit dat de waterpomp boven de oliepomp zit_Sander schreef:Heeft een Senda R uit 98/99 het oude type blok of is dat van het iets nieuwere model?
Yezzz schreef:Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shhkevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
spijker95 schreef:Heerlijk strak