de standaard booring van een 50cc cilinder is 40 cc.
Mijn vraag is dus tevens of dit desondanks de verschillende booring gewoon past?
en wat voor carberateur is verstandig te nemen ? std/21/24/26?
Bijvoorbaad dank.

racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
weet ik maar wou aantonen dat 50mm niet per sé 80 cc isRobert s schreef:ja maar voor een parmakit heb je ook langere slag asje hebben hé, want de cilinder is hoger
wil je nu bedoelen dat je van de mhr 80 een 110 kan maken?mitchellvanrijn schreef:dus met andere woorden, als je eenmaal een mhr 80 hebt gehad, kan je makkelijk door naar parmakit dmv een steviger krukas en langere drijfstang ?
voor mhr 80 hoef je je carters niet aan te passenmitchellvanrijn schreef:nee ik bedoel als je carters een maal klaar zijn voor de 80 kan je evt na een tijd gewoon de 110 erop pluggen.
team ook niet , is volgens mij de enige snelle cilinder waarbij je de carters niet echt hoeft aan te passenmitchellvanrijn schreef:en de team ?