EDIT: Laat maar,, Heb het alweer goed werkend!

kabel kapot? dat die kortsluiting maakte? of wat was het?WilcoDijkstra schreef:Mun koso RS Dyno valt soms onder het rijden uit en als ik de kabelboom aan rechtkant bij mun frame een tikje omhoog geef gaat die weer aan, Dit heb ik sinds gister. Denk dat het een draadje is die ff geen goed contact meer maakt. Wat kan het anders zijn? Want me accu is nog gewoon goed.
EDIT: Laat maar,, Heb het alweer goed werkend!
heb hem nu uitelkaar staan.RaliasR schreef:een goed electrisch schema opzoeken.
derbi oude types:
gele draad vanaf ontsteking loopt naar contactslot en wordt daar, wanneer je het licht aanzet, doorgeschakeld via bruin
kan zijn dat bij de nieuwere types alles via de rode draad bij je contact loopt, dit aangezien je toerenteller het ook niet doet
baterij nog goed? kan door een slechte batterij zijn dat de zekering kapot was dus meet een hoeveel volt er nog uit je batterij komt en bekijk het batterij zuur eensjohan24 schreef:hallo,
door de regenval vn laatste tijd is mn zekering doorgesmolten, nu hebk er een nieuwe ingedaan, en nu blijven nog steeds de dashboard lampjes branden( benzine, temp, en nog eenxD) weet iemand waardoor dt komt? kheb al verschillende nieuwe zekeringen geprobeerd met 0,0 resultaat!
the skullkid schreef:Opletten dat die koud is.Maurits schreef:Oke. En ik kan mijn uitlaat er gewoon zo afhalen zonder dat ik ergens op moet letten?
the skullkid schreef:Opletten dat die koud is.Maurits schreef:Oke. En ik kan mijn uitlaat er gewoon zo afhalen zonder dat ik ergens op moet letten?
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Ja de snelheid is gewoon voor zover ik weet betrouwbaar, de top word gewoon perfect aangegeven. Maar ik zal dit mar eens proberen. Dankjewel voor de tip zal wel zeggen of het gelukt isRaliasR schreef:pulsgever en aansluitingen pulsgever aan voorwiel even nalopen/reinigen
wordt er anders wel een redelijk betrouwbare snelheid weergegeven ?
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen