Derbi heeft altijd de rem links zitten,tenzij bij een dubbel disc dan.
Showa USD probleem
Re: Showa USD probleem
De voorvorkpoten zullen gewoon omgewisseld zitten
Derbi heeft altijd de rem links zitten,tenzij bij een dubbel disc dan.
Derbi heeft altijd de rem links zitten,tenzij bij een dubbel disc dan.
Re: Showa USD probleem
Qua hartafstand past dat wel dacht ik,alleen weet ik niet of de SDR's waar de Showa vorken uitkomen dezelfde grootte van remschijf hadden.
Ik zou zeggen probeer het gewoon,zoveel werk is dat ook niet
Ik zou zeggen probeer het gewoon,zoveel werk is dat ook niet