Showa USD probleem

Algemene vragen over Derbi.
Xtreme06
Pro tuner
Berichten: 1282
Lid geworden op: ma 06 mei 2013, 18:51

Re: Showa USD probleem

Ongelezen bericht door Xtreme06 »

De voorvorkpoten zullen gewoon omgewisseld zitten ;)

Derbi heeft altijd de rem links zitten,tenzij bij een dubbel disc dan.
Xtreme06
Pro tuner
Berichten: 1282
Lid geworden op: ma 06 mei 2013, 18:51

Re: Showa USD probleem

Ongelezen bericht door Xtreme06 »

Qua hartafstand past dat wel dacht ik,alleen weet ik niet of de SDR's waar de Showa vorken uitkomen dezelfde grootte van remschijf hadden.

Ik zou zeggen probeer het gewoon,zoveel werk is dat ook niet :happy:
Plaats reactie