Ze zijn soepeler, vermogen komt veel soepeler en ze trekken onderin veel meer. Op een 2 takt moet je meer werken zeggen ze. (Ik kan er niet over oordelen want ik heb nog nooit op een 4 takt crosser gereden, ik heb alleen zelf een 125cc 2 takt.)
Mij lijkt een 125 juist tammer dan een 250 4 takt. ik denk dat als je het gas van een 4 takt opentrekt net zoals bij een 125, denk ik dat je juist gelijk achterover tyft?
Naja. Ik zit er aan te denken om misschien eens een 250 2 takt te proberen. Lijkt mij ook erg gaaf weetje.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Rikkert schreef:Mij lijkt een 125 juist tammer dan een 250 4 takt. ik denk dat als je het gas van een 4 takt opentrekt net zoals bij een 125, denk ik dat je juist gelijk achterover tyft?
Naja. Ik zit er aan te denken om misschien eens een 250 2 takt te proberen. Lijkt mij ook erg gaaf weetje.
250cc 2 takt vind je bijna nergens meer!
De 4 takten verbruiken minder en zijn beter voor het milieu enzo...
Als je een recent model 250cc 2 takt wil, kan je denk ik lang zoeken...
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Rikkert schreef:Mij lijkt een 125 juist tammer dan een 250 4 takt. ik denk dat als je het gas van een 4 takt opentrekt net zoals bij een 125, denk ik dat je juist gelijk achterover tyft?
4 takt is is het vermogen veel soepeler.
Een 250 2 takt gaat echt hard! Voor mij te hard voor op de baan, op het bouwland wel weer leuk.
En 250 2 takt zijn er genoeg te koop.
DaanS schreef:
Nog zo'n mileu slet
Zijn genoeg 250 2 takten te vinden hoor.
Nieuw model hoef ik niet. Heb ik toch geen geld voor
4 takten hebben volgens mij meer onderhoud nodig.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Niet meer, maar is duurder.
Tweetakt heeft meer onderhoud nodig, al heeft een 250 veel minder dan een 125 nodig. Zuiger doe je veel langer mee. Bakolie wel elke 6 uur natuurlijk.
DaanS schreef:
Nog zo'n mileu slet
Zijn genoeg 250 2 takten te vinden hoor.
Nieuw model hoef ik niet. Heb ik toch geen geld voor
4 takten hebben volgens mij meer onderhoud nodig.
Niks milieu slet
Het is gewoon waar...
Als je geen nieuw model wil, dan houd het op he
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.