bougie vonkt niet
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: derbi senda
bougie vonkt niet
Hallo, mijn derbi reed redelijk oke, toen ik na de stad wou rijde 8kmh of zo , toen moest ik net voor dat ik er was afremme en bocht om, daarna viel die uit, hij rookte ook. Ergens bij me cilinder ontsteking daar ergens . toen ik thuis was gekeken of die vonkte maar deed die niet. Al gedaan
Compressi
Nieuwe bougie
nieuwe bougie dop
Stekker gekekeb op breukeb, (dag meschien gesmolte vandaar de rook(")
Als ik gas gaf voor dat dit gebeurde bleef die ook niet op gas geven, als ik gas vol open had met de kopeling leek net of je heeel erg snel gas ope en dicht deed, en in ze 1/2 happere/schokkr, je moest snel door schalelen. Zijn dat kenmerken van een niet goede bobine cdi? Geluid was soort van woap woap woap snel achter elkaar.
Gr
Hoop dat jullie me kunnen helpe!
Compressi
Nieuwe bougie
nieuwe bougie dop
Als ik gas gaf voor dat dit gebeurde bleef die ook niet op gas geven, als ik gas vol open had met de kopeling leek net of je heeel erg snel gas ope en dicht deed, en in ze 1/2 happere/schokkr, je moest snel door schalelen. Zijn dat kenmerken van een niet goede bobine cdi? Geluid was soort van woap woap woap snel achter elkaar.
Gr
Laatst gewijzigd door polinistage6 op vr 20 jul 2012, 20:14, 2 keer totaal gewijzigd.
- derbirijder16
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 85
Re: bougie vonkt niet
dat doet me denken aan dat de brommer verzuipt niet goed afgesteld te veel benzinepolinistage6 schreef:Hallo, mijn derbi reed redelijk oke, toen ik na de stad wou rijde 8kmh of zo , toen moest ik net voor dat ik er was afremme en bocht om, daarna viel die uit, hij rookte ook . toen ik thuis was gekeken of die vonkte maar deed die niet. Al gedaan
Compressi
Nieuwe bougie
nieuwe bougie dop
Als ik gas gaf voor dat dit gebeurde bleef die ook niet op gas geven, als ik gas vol open had met de kopeling leek net of je heeel erg snel gas ope en dicht deed, en in ze 1/2 stotterde, je moest snel door schalelen. Zijn dat kenmerken van een niet goede bobine cdi? Geluid was soort van woap woap woap snel achter elkaar.
Gr
Agent : jongenman jij reed 90 waar je 50 mag
Jongen: Dat rij ik altijd :p
-
- Banden plakker
Maar dan zou de bougie wel moete vonken , en dat doet die niet
En het was niet echr stotere maar echt schokken
- derbirijder16
- Beginnende tuner
dan is er denk iets mis met je onsteking cdi heb je alle kabels al gekeken ook van je vliegwiel naar de cdi ?polinistage6 schreef:Maar dan zou de bougie wel moete vonken , en dat doet die niet
-
- Banden plakker
Kabels na gekeken ja, hoop eerder dat cdi/bobine kapot is. Hoe testnik het? Heb geen geld om cdi en ontstekking tenkopen alleen omte teste. , en ken ook niemand wel heb ik een mt staan zijn die onderdelen wossel baaar?derbirijder16 schreef:dan is er denk iets mis met je onsteking cdi heb je alle kabels al gekeken ook van je vliegwiel naar de cdi ?polinistage6 schreef:Maar dan zou de bougie wel moete vonken , en dat doet die niet
- derbirijder16
- Beginnende tuner
denk ff langs de brom boer om het even door temeten via een multimeterpolinistage6 schreef:Kabels na gekeken ja, hoop eerder dat cdi/bobine kapot is. Hoe testnik het? Heb geen geld om cdi en ontstekking tenkopen alleen omte teste. , en ken ook niemand wel heb ik een mt staan zijn die onderdelen wossel baaar?derbirijder16 schreef:dan is er denk iets mis met je onsteking cdi heb je alle kabels al gekeken ook van je vliegwiel naar de cdi ?polinistage6 schreef:Maar dan zou de bougie wel moete vonken , en dat doet die niet
is je bougie kabel ook niet dood en is je zekering er niet uit geknald zekering zit bij je accu
-
- Banden plakker
Kabels na gekeken ja, hoop eerder dat cdi/bobine kapot is. Hoe testnik het? Heb geen geld om cdi en ontstekking tenkopen alleen omte teste. , en ken ook niemand wel heb ik een mt staan zijn die onderdelen wossel baaar?[/quote]
denk ff langs de brom boer om het even door temeten via een multimeter
is je bougie kabel ook niet dood en is je zekering er niet uit geknald zekering zit bij je accu[/quote]
Niets van elektra werkt , bougie kabel kan die zo ineensnstuk gaan dan? Morgen anderenopzette
denk ff langs de brom boer om het even door temeten via een multimeter
is je bougie kabel ook niet dood en is je zekering er niet uit geknald zekering zit bij je accu[/quote]
Niets van elektra werkt , bougie kabel kan die zo ineensnstuk gaan dan? Morgen anderenopzette
- derbirijder16
- Beginnende tuner
denk ff langs de brom boer om het even door temeten via een multimeterpolinistage6 schreef:Kabels na gekeken ja, hoop eerder dat cdi/bobine kapot is. Hoe testnik het? Heb geen geld om cdi en ontstekking tenkopen alleen omte teste. , en ken ook niemand wel heb ik een mt staan zijn die onderdelen wossel baaar?
Niets van elektra werkt , bougie kabel kan die zo ineensnstuk gaan dan? Morgen anderenopzette[/quote]
jij zegt alle elktra doet het niet ik zou dan eerst ff naar je zekering kijken
kabel kan het zijn maar durf ik niet met zekerheid te zeggen
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Bmw 320i Coupe
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=7765
trek je vliegwiel er eens af en schuur de kontactpuntjes en binnekant van vliegwiel even
was bij mij het probleem
was bij mij het probleem
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas

-
- Banden plakker
Zijn onderdele van een mt over te zette? Gr
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Bmw 320i Coupe
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=7765
zover ik weet niet
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas

-
- Banden plakker
Aa jammer!
-
- Banden plakker
Ik heb vandaag me ontstekkings kapje er afgehaald nu kon ik die moer er zo met me hand afdraaie, helaas had ik geen vliegwiel trekkee, als ik die ga halen is dan te zien of die kapot is? Gr
-
- Banden plakker
Hoe kan je kijk of jeontsteking nog goed is