Ik heb een Derbi Drd Racing nieuw gekocht.
- Meteen spiegels eraf gehaald
- Kentekenplaat houder anders gemaakt
- En een stuurrol erop gezet.

Toen een tijdje doorgereden, maar al snel had ik de uitlaat ontgrenst. En wit velglint erop geplakt.
Na een tijdje ging het me nog niet snel genoeg, dus een Scr Corse Sm Chrome uitlaat gekocht.
En die eronder gezet, na een paar uur op de testbank in Assen was hij perfect afgesteld.
Haalde een mooie 12,6 Pk en een top van 115,3 km/u

Toen ik mijn Derbi kocht reden er nog niet veel van rond, aangezien er nu heel veel rond rijden.
Was ik van plan me Derbi helemaal zwart te maken, was begonnen met wat stickers eraf halen enzovoort.
Hij zag er toen zo uit:

Ik was van plan de rad kappen zwart te maken en verder wat andere leuke dingen mee te doen.
Aangezien ik zaterdag 16 oktober 2010 om kwart over 2 ben aangereden door een auto, kan ik hier niet mee verder.
Me brommer is total loss, en ik zelf nog steeds in kreukels, maar ik ben er goed vanaf gekomen!
EDIT:
Een foto van de schade (uitlaat is nog wel goed, alleen beetje vies)

Besloten toch verder te gaan met mijn eerste idee.
De kleur wordt zwart/wit.
De meeste kappen worden vervangen
Voorvork wordt gericht
Nieuw Achterlicht etc.
Hier heb ik de brommer al een stukje gestript, me voorvork was het grootste probleem
Maar daar had ik iemand voor gevonden, die hem professioneel kon richten!

Voorvork er maar uitgehaald, en radiateur is dus ook beschadigd, maar geeft geen problemen, want hij is niet lek.

Voor...

Na.

Een limited zadel erbij gekocht, want blauw zadel gaat niet staan op een zwarte brommer

Nog meer onderdelen gekocht, kleurstelling voor de kappen maakte me niet echt uit, stickers gaan er toch af! Bij de rad kappen blijven de stickers er wel op. En het tank kapje wordt gespoten

Hier een heel klein stukje opbouw

Ik heb niet overal foto's bij gemaakt, wou me brommer zo snel mogelijk klaar hebben! dus hier een grote vordering!

En inmiddels alle stickers eraf gehaald, die ik niet nodig was!

Een nieuw stuur ben ik nog van plan om er op te zetten.. Rood velglint (misschien velg randen polijsten??)

Laatste vorderingen komen, als die sneeuw eens een keer weg is haha