Ik zit hier met een probleem.
En ik snap er helemaal niks meer van.
Mijn brommer is een tijdje terug vastgelopen omdat het oliepompje verstopt zat.
Nu heb ik een nieuwe cilinder en zuiger gekocht en natuurlijk nieuwe pakkingen (dus geen kop maar naar mijn mening is hij nog recht)
Dus ik heb alle onderdelen er op gezet en de brommer gestart (zonder koelvloeistof).De brommer starten gelijk zonder problemen. Toen ik de koelvloeistof bijvulden en de brommer ontluchten en vervolgens de brommer starten kwam er erg veel witten rook uit de brommer en het koelvloeistof tankje raakten leeg tijdens het rijden.
Dus ik dacht dat de koppaking lek was toen heb ik alles weer opnieuw gedaan (met een nieuwe koppakking) en nu starten de brommer helemaal niet meer.
Toen heb ik dus weer alles opnieuw gedaan (met een nieuwe koppakking) en nu start de brommer nog steeds niet. Ik word er helemaal gek!!!
Kan iemand mij helpen!
(Kan ik met het bloten oog zien of de kop recht is?)
(Kan het zijn dat ik een fout maak tijdens het monteren?)
(Kan het zijn dat de pakking 3x achter elkaar niet goed is terwijl ik er niks aan kan zien?)
En volgens mij start de brommer niet omdat er koelvloeistof in de cilinder komt.
Als ik namelijk loop terwijl de brommer niet start maar wel bijna komt er al witten rook uit de uitlaat.
Ik vraag niet snel om hulp maar deze keer heb ik het echt nodig!