misschien is dit niks voor het forum maar ik ben al een tijd op zoek maar kan maar niks vinden

Echt niet, ik heb ooit zo'n goedkope inbussleutelset gekocht omdat die uit onze werkplaats vaak kwijt zijn. Was na 1 inbusbout kapotwippo schreef:Voor gebruik aan je brommer is elk setje goed. Ook de goedkoopste van de kruidvat.
ik heb ook facom door de garage van mn paroyvi schreef:Echt niet, ik heb ooit zo'n goedkope inbussleutelset gekocht omdat die uit onze werkplaats vaak kwijt zijn. Was na 1 inbusbout kapotwippo schreef:Voor gebruik aan je brommer is elk setje goed. Ook de goedkoopste van de kruidvat.![]()
Wij gebruiken altijd facom. Dat is pas spul![]()
Nog duurder als gedore trouwens
Gedore is inderdaad uitstekende kwaliteit.Joenne88 schreef:ik had toen bij de gamma/praxis voor 60 euro een middelgrote ratelset van het merk stanley. is goede shit voor de amateur afdeling. maar net als Gedore of net iets betaal je al 180 euro voor 3 tangetjes
Dat valt allemaal wel reuze mee hoorNeal x-treme schreef:okeeee dan maar ff sparen voor een moooie set moet niet hebben dat het na een paar keer gebruiken verrot is