Ik heb even mijn eerste post opgeruimt, en zal voortaan daar bij posten. Ook ga ik de informatie over mij updaten.
Ik ben Stef, Ik woon in Linkhout. Ik ging in Herk-de-Stad naar school, maar volgend jaar naar Hasselt.
Ik heb sinds november 2011 een derdehands Derbi Senda X-treme van 2008 gekocht.
Ik heb mijn rijbewijs direct gehaald als ik 16 was, inmiddels ben ik bijna 17.
Toen ik hem kocht waren er een paar minpuntjes.
- lak van voorvork af (x-treme kwaaltje) (bijgewerkt en je ziet er niets meer van ^^)
- veel tnt onderdelen, waarvan ik de kickstarter letterlijk overgestampt heb... (er zat wel al een barst in, maar dit zegt toch al iets van de kwaliteit), (bijna) alle tnt onderdelen zijn vervangen door originele, alleen het stuur niet, dit komt misschien ooit nog.
- koplamp beschadigt (nieuwe opgekomen)
- vast nog wel wat wat ik vergeten ben.
hier foto's van toen.

Toen hebben we (ik en m'n papa) direct (groot) onderhoud gedaan waarbij de remschijven en alles vervangen zijn. Ook is er toen een originele uitlaat opgekomen (achja, liever met de originele 52 rijden als met mijn gianelli.

zo kwam hij eruit. Er staat nu een lelijke taartschep op, maar die mag ik er dus niet vanaf doen

En dan is er in verloop van tijd steeds dingen aangepast en ook zijn bijna alle slijtage onderdelen vernieuwt. Er steekt bijna 1000 euro aan nieuwe onderdelen en slijtage onderdelen in.
Ik heb een tijd met handkappen rond gereden met led's in, maar deze waren eigenlijk niet zo mooi dus zijn die er vanaf gegaan.
Overlaatst heb ik mijn voetsteuntjes en remhevels blauw gespoten, ook is mijn remschijf zwart met blauw gespoten.
Hier zijn nieuwe foto's van nu:

Zou het leuk vinden moesten jullie een reactie achter laten.
Inmiddels met mijn x-treme +-6000 km gereden, en ik ben er echt tevreden van.
In totaal staat er nu +- 16000 op.
Nieuwe kappen en taartschep weg