Ik heb recentelijk een derbi senda motor gekocht. Tweedehands natuurlijk. Nou zijn er vrij lastig onderdelen voor te krijgen. Ik heb wat info nodig wat ik niet zo 123 kan vinden of afmeten!
Ik zou graag willen dat hij helemaal top was maar het is en blijft een redelijk oud motortje, ik heb onlangs mijn a1 gehaald en wilde even snel wat om 2 jaar op vol te houden helaas in tegendeel vertoont hij nu al wat kleine problemen
Ik heb namelijk een paar dingen die nodig HEB!!!!!
Het gaat hier om de voorvork, deze is lek, revisieset is ook een optie natuurlijk maar dan moet ik alsnog weten hoe of wat qua maten.
Het gaat ook om een achter remklauw, deze is van AJP maar een "brommer klauw" past niet die heb ik al geprobeerd! Evt een ander merk klauw ook mogelijl? En ze leveren bijna geen originele delen meer of zijn ontzettend duur, op de sites waar ik heb gekeken, wederom revisie is mogelijk, maar wil ik ook weer graag de afmetingen weten wan de zuigers!
Als iemand wat heeft liggen- of alle info voor me heeft waar ik iets kan kopen wat geen hoofdprijs is- hoor ik het graag!!
Hartelijk dank !