Malossi 80

Algemene vragen over Derbi.
Brommert_01
Pro tuner
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005

Malossi 80

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Beste leden,
Ik ben voor m'n nieuwe project op zoek naar een Malossi 80, de gewone mhr, of de team.ik weet dat de team t.o.v de gewone mhr een vlinder poort heeft en 7 transfer poorten IPV 5 transferpoorten en een ovale poort, ook heeft de MHR team een losse binnenkop en buitenkop. Nu kan ik via via aan een leuke team 80 komen zonder kop maar nu is mijn vraag, is de gewone mhr 80 kop qua vorming hetzelfde als de team80 binnenkop? En kan ik gewoon een mhr kop kopen en monteren in plaats van een mhr team 80 kop?
Ik hoor het graag!
PS, mocht je zelf een andere mooie mhr80 oid hebben liggen, PM me als het een mooi prijsje heeft!
Brommert_01
Pro tuner
Vervoersmiddel: Aprilia SX50(binnenkort 80), Derbi DRD ProRace 4(verkocht) & Derbi DRD racing Limited 2005

Re: Malossi 80

Ongelezen bericht door Brommert_01 »

Niet te enthousiast allemaal, rustig aan alsjeblieft!
42
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CBR600 F4i
Aprilia RS4 ( verkocht )

Ongelezen bericht door 42 »

Waarom wil je dat met die kop zo doen eigenlijk ?
bart_rs2
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: 2010 Rieju RS2 Pro VERKOCHT
2005 Derbi Senda SM

Ongelezen bericht door bart_rs2 »

Een team heeft iig een een ander soort kop, binnen en buiten kop maar dat wist je wss al. Team zal vast wel net wat meer compressie hebben dan een mhr gok ik. Ze hebben wel dezelfde zuiger met dus dezelfde bolling dus misschien maakt het niet zoveel uit, maar dat durf ik je zo niet te zeggen. De bovenkant van een team heeft wel van die gleufjes voor de binnenkop dus ik denk dat dat wel eens lastig zou kunnen worden met een mhr kop. Alleen de nt team is een 7t overigens, am6 en derbi ot team is gewoon een 5t met een ovale poort met boostpoorten.

team kop:
Afbeelding

mhr kop
Afbeelding

team kop lijkt toch wel een smallere verbrandingskamer te hebben tov een mhr kop, als ik het zo op het oog bekijk
Plaats reactie