mhr 80 replica sproeier 95 ?

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Matti
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi Drd 2008

mhr 80 replica sproeier 95 ?

Ongelezen bericht door Matti »

Beste derbi fans,

Ik heb mijn mhr 80 replica bijna ingereden maar heb een vraagje over die sproeier die er nu in zit,
het is namelijk maar sproeier 95, nu zie ik sommige mensen met 50cc ori die sproeier 100+ hebben etc...

Kan dit kwaad ? Want ik heb de indruk dat hij nog te rijk staat, ofwel is het juist andersom.

Grtz ;)
Bekeuringen betaal ik nooit, want iets wat je krijgt hoef je niet te betalen.
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Re: mhr 80 replica sproeier 95 ?

Ongelezen bericht door Boeki »

Dat jij kleiner hebt dan de meeste mensen zegt niks. Kan gewoon goed zijn.
Open the Throttle and Smile
Daan
Beheerder
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
Contacteer:

Ongelezen bericht door Daan »

Is gewoon prima. Als hij niet inhoud of stottert en je bougie kleur koffiebruin is, is er niets aan de hand :)
Matti
Beginnende Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi Drd 2008

Ongelezen bericht door Matti »

Het probleem is dat hij wel stotters op lage toeren, maar eens rond de 6000 toeren gaat het over.
En in de powerband trekt hij wel door maar niet zo goed, licht waarschijnlijk aan die kleine carbu en verkeerde uitlaat ...

Maar binnekort komt er een 24mm carb onder en een scr corse 50/70 dus dat zal wel lopen dan ;)

Mvg
Bekeuringen betaal ik nooit, want iets wat je krijgt hoef je niet te betalen.
derbiii
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: derbi senda

Ongelezen bericht door derbiii »

ja heb zelfde geval met sproeier 98, derbi ontgrenst met yasuni cross rijd onder de 6000 toeren ofzo heel stotterend komt bijna niet weg maar na een paar seconde volgas of als hij eenmaal in de toeren zit trekt hij wel goed door. lijkt beetje op jou probleem alleen weet ik niet of ik te kleine of te grote sproeier heb. topsnelheid is wel rond de 80...
HayeSM
Pro tuner
Vervoersmiddel: aprilia sxv5.5

Ongelezen bericht door HayeSM »

wordt het erger als hij lekker warm is? probeer eerst een je gasnaald een standje lager te zetten (dus clipje omhoog)
Afbeelding
derbiii
Beginnende tuner

oja heb ook hittegraad 9 bougie en die is droog en wit... beter een 8 erin misschien?
Huug
Pro tuner
Vervoersmiddel: DRD Racing #85

Ongelezen bericht door Huug »

derbiii schreef:oja heb ook hittegraad 9 bougie en die is droog en wit... beter een 8 erin misschien?
en een grotere sproeier lijkt mij dan :silent:
Afbeelding
derbiii
Beginnende tuner

begrijp het echt niet, is met sproeier 98 wit/donker, met 105 beetje donker/zwart maar rijd met 105 voor geen meter, met 95 al stuk beter maar heb je dat gestotter onderin, ga denk ik me gasnaaldclip omhoog zetten kijken wat hij doet. alleen weet iemand hoe je het beste bij je gasnaald kan? die aan je bovenkant vd carb zit, moet ik het hele ding eruit halen, dan moeten alle slangen los enzo. anders kan ik er niet echt bij. mvg
Huug
Pro tuner
Vervoersmiddel: DRD Racing #85

Ongelezen bericht door Huug »

je hoeft niet te kijken naar wat hij onder de powerband doet nu. eerst je hoofdsproeier de juiste vinden. dan moet je allen kijken wat hij bovenin doet. met half gas begin je later pas ...
Afbeelding
derbiii
Beginnende tuner

ja maar er zit nauwelijks verschil tussen 95 en 105, hoe zie je dan verschil? door te kijken wat de topsnelheid is? in de powerband rijd hij namelijk met 95 wel erg lekker en heeft een top van 85. heb misschien wel het idee beter als een 105, 105 heeft namelijk erg veel problemen om uberhaupt weg te komen, alleen begrijp ik niet dat ik met std ontgrenst met 100 reed en dan reed prima, als ik dan met 95 nu rijd is dat erg? lijkt me logisch om groter te gaan. en wat doe je dan om da stotteren te verhelpen onder de pband?
the skullkid
Pro tuner
Vervoersmiddel: Je vriendin.

Ongelezen bericht door the skullkid »

derbiii schreef:ja maar er zit nauwelijks verschil tussen 95 en 105, hoe zie je dan verschil? door te kijken wat de topsnelheid is? in de powerband rijd hij namelijk met 95 wel erg lekker en heeft een top van 85. heb misschien wel het idee beter als een 105, 105 heeft namelijk erg veel problemen om uberhaupt weg te komen, alleen begrijp ik niet dat ik met std ontgrenst met 100 reed en dan reed prima, als ik dan met 95 nu rijd is dat erg? lijkt me logisch om groter te gaan. en wat doe je dan om da stotteren te verhelpen onder de pband?
Zeg de rest van je setup eens?
derbiii
Beginnende tuner

std ontgrenst 17.5mm enz, yasuni cross. oja rijd slechter met sproeier 105 als hij warm is. rijd nu met 95 rijd als hij koud is stuk beter als 105 die warm is. alleen stotterd nog een beetje..
Plaats reactie