Ik heb mijn mhr 80 replica bijna ingereden maar heb een vraagje over die sproeier die er nu in zit,
het is namelijk maar sproeier 95, nu zie ik sommige mensen met 50cc ori die sproeier 100+ hebben etc...
Kan dit kwaad ? Want ik heb de indruk dat hij nog te rijk staat, ofwel is het juist andersom.
Grtz
Bekeuringen betaal ik nooit, want iets wat je krijgt hoef je niet te betalen.
Het probleem is dat hij wel stotters op lage toeren, maar eens rond de 6000 toeren gaat het over.
En in de powerband trekt hij wel door maar niet zo goed, licht waarschijnlijk aan die kleine carbu en verkeerde uitlaat ...
Maar binnekort komt er een 24mm carb onder en een scr corse 50/70 dus dat zal wel lopen dan
Mvg
Bekeuringen betaal ik nooit, want iets wat je krijgt hoef je niet te betalen.
ja heb zelfde geval met sproeier 98, derbi ontgrenst met yasuni cross rijd onder de 6000 toeren ofzo heel stotterend komt bijna niet weg maar na een paar seconde volgas of als hij eenmaal in de toeren zit trekt hij wel goed door. lijkt beetje op jou probleem alleen weet ik niet of ik te kleine of te grote sproeier heb. topsnelheid is wel rond de 80...
begrijp het echt niet, is met sproeier 98 wit/donker, met 105 beetje donker/zwart maar rijd met 105 voor geen meter, met 95 al stuk beter maar heb je dat gestotter onderin, ga denk ik me gasnaaldclip omhoog zetten kijken wat hij doet. alleen weet iemand hoe je het beste bij je gasnaald kan? die aan je bovenkant vd carb zit, moet ik het hele ding eruit halen, dan moeten alle slangen los enzo. anders kan ik er niet echt bij. mvg
je hoeft niet te kijken naar wat hij onder de powerband doet nu. eerst je hoofdsproeier de juiste vinden. dan moet je allen kijken wat hij bovenin doet. met half gas begin je later pas ...
ja maar er zit nauwelijks verschil tussen 95 en 105, hoe zie je dan verschil? door te kijken wat de topsnelheid is? in de powerband rijd hij namelijk met 95 wel erg lekker en heeft een top van 85. heb misschien wel het idee beter als een 105, 105 heeft namelijk erg veel problemen om uberhaupt weg te komen, alleen begrijp ik niet dat ik met std ontgrenst met 100 reed en dan reed prima, als ik dan met 95 nu rijd is dat erg? lijkt me logisch om groter te gaan. en wat doe je dan om da stotteren te verhelpen onder de pband?
derbiii schreef:ja maar er zit nauwelijks verschil tussen 95 en 105, hoe zie je dan verschil? door te kijken wat de topsnelheid is? in de powerband rijd hij namelijk met 95 wel erg lekker en heeft een top van 85. heb misschien wel het idee beter als een 105, 105 heeft namelijk erg veel problemen om uberhaupt weg te komen, alleen begrijp ik niet dat ik met std ontgrenst met 100 reed en dan reed prima, als ik dan met 95 nu rijd is dat erg? lijkt me logisch om groter te gaan. en wat doe je dan om da stotteren te verhelpen onder de pband?
std ontgrenst 17.5mm enz, yasuni cross. oja rijd slechter met sproeier 105 als hij warm is. rijd nu met 95 rijd als hij koud is stuk beter als 105 die warm is. alleen stotterd nog een beetje..