hallo
ik wil mijn 5 en 6 begrenzen in het blok
zat te denken om op de schakelster iets op te lassen zodat hij niet meer naar 5 en 6 kan
heeft iemand hier ervaring mee of weet hoe t precies werkt?
bedankt
derbi blok begrenzen
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: derbi
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Senda drd Racing 50 sm
Re: derbi blok begrenzen
Waarom zou je dat doen... zonde 

_ikrick schreef:Badumm tsssEZ_R schreef:tuurlijk loopt ie niet, hij heeft immers wielen
5de 6 de tandwiel van de as af halen:) maar wat rick al zegt waarom zou je dat doen
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Xtreme 2003
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=19678
Ik denk om wel lekker je trekkracht te houden, maar op de rollers veilig te zijn.
Als je er iets op last, wat ga je doen als je dan toch wel weer wat sneller wilt? Zoals hierboven al word gezegd; hartstikke zonde.
Als je er iets op last, wat ga je doen als je dan toch wel weer wat sneller wilt? Zoals hierboven al word gezegd; hartstikke zonde.
DROP A GEAR AND DISSAPEAR
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: derbi
is inderdaad om trekkracht te behouden en veilig voor rollers
ik heb van de schakelster het pinnetje die hem naar zijn 5 zou trekken eraf gehaald, en ik heb een millimeter laten zitten voor als ik ooit terug wil. Dan kan ik weer zien waar hij precies zat. Het werkt perfect! Dan loopt hij dalijk net over 60 en ben ik redelijk veilig.
ik heb van de schakelster het pinnetje die hem naar zijn 5 zou trekken eraf gehaald, en ik heb een millimeter laten zitten voor als ik ooit terug wil. Dan kan ik weer zien waar hij precies zat. Het werkt perfect! Dan loopt hij dalijk net over 60 en ben ik redelijk veilig.