na even rondzoeken uitgekomen bij een senda r uit 2000.
hier heb ik wel meteen een andere koplamp op gezet, want er zat alleen een lammers kapje met spotje op.
niet heel fijn als je veel savonds rijd, tevens ook meteen spiegels erop gezet.

nu zijn er ondertussen handkappen opgekomen, hiervoor heb ik wel aan weerszijden het stuur 10cm breder gelast.

ook is de analoge teller vervangen voor een digitale die bij jos in de uitverkoop was.

omdat ik bij mooie dagen ook wel eens met de brommer naar het werk wil moest er wat bagage ruimte komen.
op marktplaats een setje motorkoffers gevonden, die naar mijn mening niet verkeerd staan.

toen ik hem kocht zat er een gianelli conti onder, alleen dat ding maakte mij veel te veel herrie en rijd liever wat laagtoeriger.
dus maar een standaard uitlaatje erop gezet en zo rijd ik nu alweer 2 maanden rond.
alleen nu opzoek naar meer koppel, dus de volgende dingen staan er te gebeuren.
-DR70 cilinder.
-Leovince V6 uitlaat.
-21mm dellorto.
-DMP koppeling met malossi veertjes.
-mvt ct24 toerenteller, word boven de kilometer teller geplaatst.
gisteravond begonnen met demonteren, en nu staat hij er zo bij.

gelukkig geen speling op de krukas, dus daar hoeft verder nog niks aan te gebeuren.
weet er trouwens iemand hoe ik die bruine vlekken het beste van het frame af kan krijgen, volgens mij is er ooit iemand heel erg aan het knoeien geweest met olie.
vandaag alleen even terug naar twins omdat ik verkeerde maat naaldlager heb meegkregen.