ik loop nu al ruim 2 weken met een raadsel rond. t leek wel of dat mn brommer kvs zoop, dit is nu nog steeds zo. ik dacht toen dat ik een lekke koppakking had. ik heb dit toen gecontroleerd door mn blok olie eruit te laten lopen. dit was gewoon mooi van kleur. nu heb ik net mn kvs weer bijgevuld en ontlucht. toen ik aan het ontluchten was ging het niveau snel naar beneden. de brommer rookte best erg. ik heb pas wel mn carb los gehad maar ik heb de 2 slangen van de carb verwarming op de juiste plek gemonteerd. ook als ik sochtens weg rij en in zn 1 zet slaat ie af. dit is niet altijd zo. soms begint mn versnellingspook te trillen als n gek. als ik optrek of op top zit valt ie weg. ik moet dan terug schakelen of mn koppeling intrekken en gas geven. soms sputtert ie ook heel ietsjes. mn bougie is mooi koffie bruin. heb laatst ook mn bougie los gehad om dit te bekijken. er komt nu tijdens het rijden wat olie uit. dit was eerst niet zo.
mn setup is:
twv; 13*53
17,5 mm carb
Ori ontgrensde uitlaat. (wil wel een andere uitlaat maar zit nog te twijfelen tussen een conti, mhr malossi replica of een mk thrower.)
heb nu een top van +-75 km/h
hoop dat jullie een oplossing weten wat ik kom er niet echt meer uit.