Mijn projectbrommerblokje schakelt op een of andere manier niet. Het voelt wel alsof hij schakelt, maar toch grijpt hij niet aan..
Wat zou het kunnen zijn? Ik begin een beetje moedeloos te worden van dit project
Xtreme06 schreef:Schakelwals uitgesleten?Koppeling volledig in orde enz?
Hij heeft het altijd gedaan, maar nu ineens niet meer.. Koppeling zit volgens mij goed, schakelwals niet naar gekeken. Maar ik ben nergens meer aan geweest, dus het zou allemaal nog hetzelfde moeten zitten..
Zit geen olie in omdat ik niet weet of ik hem uberhaupt aan de praat krijg. Zou dat het probleem al kunnen zijn? Toch raar dat hij altijd wel geschakeld heeft..
Zonder olie hoort die ook gewoon te kunnen schakelen (mijn super-blokje ook laatst gereviseerd, nog geen olie erin maar kan er ook gewoon mee schakelen)
derbi-ftw schreef:Zonder olie hoort die ook gewoon te kunnen schakelen (mijn super-blokje ook laatst gereviseerd, nog geen olie erin maar kan er ook gewoon mee schakelen)
super-blokje
"The ark was built by amateurs, but professionals built the Titanic"
derbi-ftw schreef:Zonder olie hoort die ook gewoon te kunnen schakelen (mijn super-blokje ook laatst gereviseerd, nog geen olie erin maar kan er ook gewoon mee schakelen)
super-blokje
Fijn dat jullie meedenken! Ik zal morgen de koppelingsplaten(en drukplaat) even controlleren, misschien dat die te hard aangedraaid is, anders weet ik het ook niet meer.
olie erin kan wel helpen, mijn derbi wou 200 km na rivisie niet meer in neutraal en schakelen ging moeilijk. nu heb ik de olie ververst en alles gaat prima
Het is opgelost. Het was een dramatisch grote lompe stomme rotfout van mij. Nu heb ik er een ketting opgelegd en hij schakelt kei goed. Wel makkelijk, schakelen mét ketting.
RYZLuc schreef:Het is opgelost. Het was een dramatisch grote lompe stomme rotfout van mij. Nu heb ik er een ketting opgelegd en hij schakelt kei goed. Wel makkelijk, schakelen mét ketting.
RYZLuc schreef:Het is opgelost. Het was een dramatisch grote lompe stomme rotfout van mij. Nu heb ik er een ketting opgelegd en hij schakelt kei goed. Wel makkelijk, schakelen mét ketting.
HAHAHAHAHAHA
badboy1252 schreef:velglintje op de banden doen?
jony schreef:Banden zou ik niet doen, doe maar op de velgen.