Misschien weten sommigen al wie ik ben want ik heb al eerder een gallery gehad,
maar deze heb ik laten verwijderen omdat het een beetje een zooi werd.
Dus nu deze verse gallery, ik ben van plan om deze netjes te houden.
Voor de mensen die mij nog niet kennen,
Ik heet Joost, ik kom uit een klein dorpje genaamd broekland,
Ben net 17 geworden en zit op het deltion college in Zwolle,
ik doe daar de opleiding BBL Installatietechniek/elektro.
Ik werk bij Koetsier installatietechniek in Wesepe.
Maar genoeg over mij,
Ik heb de brommer vorig jaar ergens in oktober gekocht
Brommer bij aankoop:

Ding zag er echt voor geen meter uit maar ik met 0,0% verstand van brommers vond hem op dat moment prachtig

Na een tijdje erop rond rijden werd ie me te langzaam, bidalot r2 van DaanS overgekocht. Toen zag hij er al stukken beter uit,

Ik helemaal blij met mijn mooie uitlaat, enigste probleem was dat ik niet eens wist wat het woord afstellen betkende

Toch heb ik er nog een heel tijdje mee rondgereden maar na een tijdje begon hij een beetje apart te rijden, ik had natuurlijk geen flauw idee wat er aan de hand was, maar hij was gewoon keihard warmgelopen.
Brommer naar de monteur gebracht, man daar gaf de uitlaat de schuld en zij dat ik hem moest verkopen.
Dus ik de uitlaat verkopen en heb daar een conti voor teruggekocht, toen heeft hij de brommer weer gemaakt.
Tijdje mee rondgereden en toen bots weer een warmloper, tegen die tijd wist ik wat meer over brommers en dergelijke, dus ik weer terug naar de monteur toe en hij zegt ja ligt weer aan je uitlaat. Ik snapte er op dat moment helemaal niks meer van maar ik dacht het zal wel hij weet er het meeste van. Dus ik de conti verkopen en heb hem de originele uitlaat gegeven. Zou allemaal wel goed komen zij hij, wat hij toen gedaan heeft is: een nieuwe cilinder (Ben er later achtergekomen dat hij gewoon de roestige cilinder heeft overgespoten en gezegd heeft dat het een nieuwe was) en de std uitlaat erop gezet met conti demper. Dat liep mooi voor eventjes maar daarna kwam de 3e warmloper, ik was er op dat moment wel een beetje klaar mee, dus ik alweer terug naar de dealer en hij zou hem wel weer maken enigste wat ie gedaan heeft is een nieuwe zuiger erin gezet, want hij gaf mij namelijk de schuld van de warmloper omdat ik zogenaamd volgas tegen de wind heb ingereden ik dacht oke zal wel. Toen ging het weer een tijdje goed en toen kwam de 4e warmloper en toen was ik het goed zat en zou die ene monteur mijn brommer nooit meer zien. Toen in die tijd leerde ik Bas kennen (Basserd hier op het forum) toen besloten om de brommer door hem te laten maken, dus bas ging met mijn brommer bezig en op een avond kreeg ik een whatsapp van hem dat hij zij dat mijn oliepomp verstopt zat

Alle lagers keeringen vervangen en een nieuw metrakit krukasje.
Daarna heb ik heel wat optische dingen gedaan met de brommer.
En uiteindelijk zag hij er zo uit:

Nu heb ik hier een tijd mee rondgereden en heb ik wel weer zin om aan de slag te gaan.
Ik ga het dus weer helemaal anders doen, hier een lijstje met de dingen die ik van plan ben om te gaan doen:
Plannen:
-Alle roest wegwerken, en roestige boutjes vervangen
-Radiateur, Kroonplaten, Voetstepjes, Kickstart, Remklauwen, zwart
-Blauw zadel
-Plexiglas in onstekingskapje (Zit nu gaas in)
-Usd voorvork
-Raw achterlicht
-Uitlaat polijsten
-Kettingbeschermer erop zetten
-Kill switch (Want die zijn cool)
-Velgen laten spuiten, kleur nog onbeslist
-Zwart fatbar stuur
-Achterbrug opnieuw polijsten (Dit keer wel in een keer goed)
-Andere handvaten
-Renthal stuurol
-Nieuw tankkapje
-Yz voorkapje
-Achtertandwiel zwart
-Radiateur bescherm dingetje weer opnieuw wit spuiten
-Bandenletters wit maken
-Binnenkant voorremschijf/achterremschijf zwart maken
-Kettingspannerklepjes geval ook zwart maken
Dit is tot nu toe het lijstje nog lang niet af maar dit wil ik er sws mee doen.
Maar nu vindt ik dat two-tone gedoe toch niet echt wat en moet ik iets doen met mijn velgen.
Ik heb dus echt geen flauw idee wat ik met de velgen moet doen en ik zou hier graag wat suggesties voor willen krijgen.
Ik ben niet van plan om iets te gaan doen met mijn radkappen dus dat is eigenlijk het enigste wat ik zo wil houden.
Dus wat moet ik met mijn velgen doen?
(Suggesties over andere aanpassingen zijn ook welkom!)
Groeten, Joost.