Hey, ik heb sinds kort nieuwe remschijven en reblokeekn gestoken op mijn derbi senda en een nieuw kikstart as, nu om die as te vervangen moest mijn carter er afgehaald worden en moest de waterkoeling losgekoppelt worden. Alles terug in elkaar gestoken en het macheerde. Nu ben ik beginnen rijden maar was vergeten de dop van mijn waterkoeling vast te zetten en bena alles was eruit gelopen, heb er gewoon wat water in gedaan om thuis te geraken. Sindsdien word dat water egt heet tot kooktemperatuur en moet ik om de 100 meter mijn dop open zette om de druk eraf te latenomdat anders mijn brommer stil valt of de kabeltjes eraf springen omdat het te erg word. Ik heb ondertusse al het water eruit gedaan en vloeistof erin gedaan maar nu heb ik dat probleem ook nog. Ik heb al een nieuwe radiator gestoken omdat ik die nog had want mss was de vorige verstropt ofzo maar het probleem blijft :s als je stopt met rijden broebelt het ook soms :s
Ik weet geen raad meer nu dus laat maar weten wat je denkt
Moet ik de radiator niet ontluchten?
Setup: alles origineel tandwielverhouding is 13-53
Sorry als ik mijn toppic op de verkeerde plaats heb gezet maar het is een beetje ingewikkeld