Derbi Senda SM DRD 2005. Goede staat.

Plaats hier brommers die compleet weggaan
DS Rider
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi senda DRD 2005 + NT blok

Derbi Senda SM DRD 2005. Goede staat.

Ongelezen bericht door DS Rider »

Hallo luitjes,

Ik heb in Maart 2011 deze Derbi gekocht. De staat waar hij toen is was, was niet echt goed te noemen.

Na de aankoop heb ik de Derbi dus geheel uit elkaar en weer in elkaar gezet met diverse nieuwe onderdelen. Ik heb de lelijke blanke lak van het frame gehaald hierdoor glimt hij nog veel meer.
Ik heb motorisch diverse dingen veranderd en laten doen (tunen cilinder). Het uiterlijk heb ik zoveel mogelijk intact willen houden omdat het een vrij unieke versie is of na mij zeggen de tofste versie die er is.
Er zitten enkele gebruikersbeschadigingen op, waaronder op het zadel(zie foto).

Ik heb met de Derbi alleen maar in de zomer (met mooi weer) bereden. Het aantal kilometers ben ik niet zeker van maar dat overschrijdt zeker niet de 1000km (met de nieuwe cilinder, koppeling, uitlaat, krukas, lagers).

De Derbi start, rijd, schakelt en remt goed. Naar mijn mening is er niks storend aan deze Derbi.
Ik heb de originele motoronderdelen en lichtkap nog. Dus deze kan zo weer standaard worden gemaakt. Echter ontbreekt de originele uitlaat (deze was verroest). Stage 6 teller (foto) is kapot, deed het plotseling niet mer). U krijgt de originele onderdelen erbij ook krijgt u nog een half blik schuimfilter olie.

Het Pro-Link veringsysteem is geheel voorzien van nieuwe lagers in 2011.

Motorisch:
- 80cc Airsal (getuned door Twins Scooterservice)
- Dellorto 21mm (black edition)
- Malossi membraan Vl6
- Schuimfilter (met filter olie)
- Scr corse hm 50/70
- Krukas Doppler Endurance
- Polini koppelingsplaten

Mijn vraag prijs voor deze Derbi is 1250,- euro. Voor vragen ben ik altijd te bereiken via de mail.
Derbi is in overleg ook te bezorgen bij u.

http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... mympSeller" onclick="window.open(this.href);return false;

Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=8dODTNXveFA" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mvg,

Ard
Plaats reactie