Ik had er één van inmiddels 64 uur en ben helemaal kapot. Maar 75 uur is echt ziek veel. Daar kom ik nog niet aan als ik mijn pauzes (uur per dag totaal) meereken.

Kuikenbroederij, elke morgen vijf uur of half zes beginnen... Tot savonds uurtje of half zeven, zeven uur...royvi schreef:Wat voor werk doe jij?
Ik had er één van inmiddels 64 uur en ben helemaal kapot. Maar 75 uur is echt ziek veel. Daar kom ik nog niet aan als ik mijn pauzes (uur per dag totaal) meereken.
Hahaharoyvi schreef:Dan ben je wel flink genaaid met zo'n lange werkweek...
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper?
drdproking schreef:fotofotofoto
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Nou... Ik ben vrachtwagenchauffeur in het bedrijf van m'n vader en ik doe ook iedere dag 15 uurtjes. En dan ben ik iedere zaterdag nog bezig van 7 tot 16 ofzo.royvi schreef:Wat voor werk doe jij?
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Ja, maar ik beroepen verschillen he.the skullkid schreef:Nou... Ik ben vrachtwagenchauffeur in het bedrijf van m'n vader en ik doe ook iedere dag 15 uurtjes. En dan ben ik iedere zaterdag nog bezig van 7 tot 16 ofzo.royvi schreef:Wat voor werk doe jij?
Maargoed, het is maar wat je wil in het leven. Bankrekening wordt er blij van dus ik ookEn ik doe het graag natuurlijk!
Klopt. Ik lever en haal bureel- en zeecontainers op. Dus ik klauter de ganse dag op mijn kraan en daarna op de container. Beetje slepen met lompe kettingen. Dus 's avonds ben ik ook wel fysiek moe. Niet hetzelfde als de ganse dag pakweg een huis metsen maar tochroyvi schreef:Ja, maar ik beroepen verschillen he.the skullkid schreef:Nou... Ik ben vrachtwagenchauffeur in het bedrijf van m'n vader en ik doe ook iedere dag 15 uurtjes. En dan ben ik iedere zaterdag nog bezig van 7 tot 16 ofzo.royvi schreef:Wat voor werk doe jij?
Maargoed, het is maar wat je wil in het leven. Bankrekening wordt er blij van dus ik ookEn ik doe het graag natuurlijk!
Ik ben denk ik na een lange dag fysiek kapot en jij meer mentaal als je de hele dag op de vrachtwagen hebt gezeten.