Bedankt!
Blokje ligt klaar om mee te nemen naar m'n werk, daar ligt gereedschap om het tandwiel van de krukas af te trekken...
Daarna kan ik weer aan de gang met de schakelwals begrenzer...
Zoals jullie al gemerkt hebben, ben ik niet de snelste met bepaalde dingen...
Kheb een flinke berg nieuwe onderdelen die ik nog moet en wil doen, maar ik heb er geen haast mee...

Blok, nieuwe Airsal, nieuwe krukaslagers, nieuwe koppeling, nieuwe Malossi kopp. veren, nieuwe kabel/draadboom, nieuw achterlicht+raw's, nieuwe kappen, nieuw stuur, nieuwe handvatten,...noem maar op...kheb ook nog een gestraalde en in de lak gespoten Thrower hangen die weer zo goed als nieuw is...zit bijna een hele bus hittebestendige blanke lak van motip op...hahaha...

Dat komt mede doordat ik voorheen ook nog vrienden die aan hun brommer sleutelden en ik had ook een garage, dat is allemaal niet meer...dus de druk is er ook niet...
Het blok met begrenzing is wel prio nummer 1 op het moment, mijn oude blokje is toch wel aan een kleine revisie toe hoor en vind ik...
Nu de 1e werkweek er ook weer aan zit te komen, zal dit weer op een laag pitje gaan vrees ik...als de krukas uit het carterdeel is, kan ik daar iig ook weer mee verder...
Zowiezo voor de begrenzing(om
goed te kijken waar het gat met komen) en omdat de spoelers nog gedaan moeten worden.
Helaas zit het gat van de aftapplug net op de verkeerde plek, anders had ik dat gat gebruikt...