Xtreme06 schreef:Beter ben je denk ik datje zoals Joram zegt aparte setjes koopt,eventueel kun je zo een gereedschapskistje met schofjes kopen als je geen gewoon kistje wil die zijn ook wel leeg te koop.Ga eens kijken bij de doe-het-zelf zaak in de buurt,Hubo of Gamma(in Belgie heten die zo )
En koop iets middenin de prijsklasse,niet het beste maar ook niet meteen troep
Ik vind het juist moeilijk om alles apart te kopen, dan rij ik 20x per dag naar de Hubo of iets dergelijks om steeds het juiste gereedschap te halen. Als ik alles gewoon in 1x haal weet ik in ieder geval dat ik het juist heb en ook in 1x
En ik weet trouwens ook niet wat ik allemaal nodig heb
Tja,als je gewoon wat basis gereedschap setjes gaat halen kop je al een eind ver.
Een steeksleutel setje
Ratel setje (eventueel 2 verschillende grotes)
Schroevendraaiers
Inbussleutel
Hamer met beitelje doorslagje
Tangenset
Kan iemand mij zeggen wat het verschil tussen een normaal derbi nt blok en een derbi nt blok van onder een drd pro? Ik heb gehoord dat ie breder is, maar waar precies en hoeveel breder geen idee
mijn derbi gpr racing verzuipt als hij een paar uur heeft stil gestaan, aanlopen duurt dan heel lang.
iemand enig idee wat dit kan zijn? elke keer 20 km lopen is ook niet wat
hoi ik heb een vraag over mijn achterrem, ik heb t gevoel dat hij niet goed werkt, het lijkt net of ik op een stuk schuim duw.
ik moest laatst een noodstop maken en toen kwam mn achterwiel omhoog, en ik kneep/duwde ze allebei hard in.
dus hoort dat zo ofniet?
mijn derbi gpr racing verzuipt als hij een paar uur heeft stil gestaan, aanlopen duurt dan heel lang.
iemand enig idee wat dit kan zijn? elke keer 20 km lopen is ook niet wat
Heb je je benzine kraan dicht als je hem stil laat staan ?
dit is mijn setup nu:
50cc airsal
14mm dellorto
leovince hm
std ontsteking
Ik wil er graag een hebo uitlaat onder zetten, moet ik dan een grotere sproeier monteren of is dit niet nodig? en welke zal ik dan ongeveer nodig hebben?
mijn derbi gpr racing verzuipt als hij een paar uur heeft stil gestaan, aanlopen duurt dan heel lang.
iemand enig idee wat dit kan zijn? elke keer 20 km lopen is ook niet wat
Heb je je benzine kraan dicht als je hem stil laat staan ?
die zit onder mijn tank en gaat automatisch heb dit probleem eerder nooit gehad, hij is gewoon standaard wel begrenst op 60 door een 2 takt specialist. dus misschien is die wel kapot die benzine kraan?
Joram schreef:Onzin, als je vlotter van carb. normaal werkt kan je je kraan gewoon open hebben staan.
ligt idd aan de carb.. als deze er bijvoorbeeld niet recht eronderzit doet de vlotter ook half zijn werk!
of je carb een grondig schoonmaken en dan opnieuw proberen?