Royal Club schreef:Hoe moet ik dat weten? omdat jij het zegt? En er is niks flauw aan.jasperrr91 schreef:Naja wat jij wil.
Je weet zelf wel dat joep niks met dat blok gedaan had in tussentijd. Dus vind het een beetje flauw.
Maarja ieder zo zijn ding zei ik al.
En ik pronk nergens mee. Zei op de vorige pagina nog dat wesley het meeste aan dit blok heeft gedaan kwa opbouw.
Dus als jij dat pronken vind, prima. Ik vind dat je makkelijk ff die probleempjes bij joep op had kunnen lossen.
Ot: scooter power faalt opnieuw. Ophoogplaatje kan er niet voor het weekend zijn.
Dus wesley gaat vanmiddag proberen er zelf een te maken met de freesbank en wat hand werk. Hopelijk lukt het.
Rijwiel gedeelte is ook geregeld om het blok in te testen.
Dus als alles goed gaat vridag/ zaterdag het blok aantrappen.
De andere reden dat ik geen zin heb om Joep nog te helpen is omdat ik eerst via het forum moet horen dat dat blok zogenaamd helemaal gaar is en dan via via erachter moet komen dat de kickstarter het toch niet doet. nja, lazer dan maar op
het enige wat er mee aan de hand is is dat de ontsteking verkeerd om zit en dat de kickstart niet werkt.
Ik had niet a la minute tijd om dat blok eronder te hangen, en dat de ontsteking verkeerd stond merkte ik pas met het starten.
Verder heb je alleen gezegd garantie tot aan de voordeur, ik was er al vanuit gegaan dat ik totaal geen garantie zou krijgen. Over een maand garantie heb je mij niks gezegd.
Ook heb ik je alleen maar gevraagd om de ontsteking weer goed te zetten, ik heb je niet gevraagd om het kickstart probleem op te lossen, daar wou ik je zelfs wederom weer voor betalen.
Ik ben blij dat je m'n blok hebt gebouwd want alleen was het me niet gelukt, daarvoor dank. Maar ik had toch wel gehoopt dat je naar die ontsteking zou willen kijken aangezien het voor mij nu een bult werk is om dat ding naar Ochten te krijgen.

Verder no hard feelings, maar ik vind niet dat je de schuld op mij kan afschuiven omdat ik niet binnen de garantietermijn met het aankoopbewijs op je deur heb geklopt.