dat zeg ik tochroyvi schreef:Ik zou warm rijden, is altijd beter.

maar eerst eens laten warmdraaien zonder te rijden als ie warm is afzetten en laten afkoelen, eens afgekoeld weer laten warmdraaien en dan pas rijden

dat zeg ik tochroyvi schreef:Ik zou warm rijden, is altijd beter.
bedoel ik toch hem laten warm lopen, of wat moet ik anders zeggenroyvi schreef:Jij zegt warmdraaien.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
fixedAlainv-s schreef:De wegen waren bevroren vanmorgen, vervelend als je wilt remmen, in een bocht.![]()
Gvd had net een ongeluk voorkomen vanmorgen.
Moet weer snel 20 graden worden, dit weer is niks voor brommers en motoren.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
Ja was flink driften vanmorgen.Alainv-s schreef:De wegen waren bevroren vanmorgen, vervelend als je wilt remmen, in een bocht.![]()
Gvd had net een ongeluk voorkomen vanmorgen.
Moet weer snel 20 graden worden, dit weer is niks voor mijn pilot en pirelli band.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Boekie zegt:
Boekie zegt: