Vertoont nu alleen wel wat kuren, waarschijnlijk is mijn vacuümkraantje stervende. Heb al een nieuwe kunnen regelen dus dat even proberen.
lol mijn ouders zeggen alleen maar doe dat rotding toch weg, hebben ze nog best een punt ookMikeR schreef:Ja, ben het er nu met mijn ouders over aan het hebben wat nou slim is om te doen![]()
Zoals bekend wil ik nu al een tijdje 80cc maar door al het gezeik met politie laatste tijd raad iedereen het me nu af. Maar ik wil alsnog graag wat meer cc's, vooral voor meetings en dagjes op pottendijk. Ouders kwamen met het voorstel dat ik voor een 2e projectbrommer zou moeten gaan en die uitsluitend gebruik voor meetings en circuitdagen, aangezien hij dan ook niet dagelijks gebruikt gaat worden zat ik te denken aan nog een stapje hoger in de cc's, maar dat gaat allemaal nog wel even duren voordat zoiets er gaat komen, gok zeker wel een half jaar op zijn minst.
Maar als de nieuwe er dan komt ga ik deze terugvoeren en als dagelijks vervoer gebruiken.
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
Jammer van koningsdag alhoewel dat echt een dikke meeting wasMikeR schreef:Helaas, op koningsdag in de ochtend aangehouden en boete gekregen omdat mn spotje niet echt goed werkte
Vanochtend gelasterd met 65 op het fietspad.
Bij elkaar goed voor zo'n 304 euro aan boetes![]()
De airsal 80 laat nog even op zich wachten.