dan gaat het precies andersom,, als hij dan leeg is zegt de meter vol, want hoe meer benzine in een tank met vlotter zit hoe meer stroom je benzine meter krijg.Senda85 schreef:Dan los ik het anders op, als de sensor droog is gaat hij signaal geven toch?DERBI JOEY schreef: een meter werkt via een vlotter die op en neer gaat en zo weerstand creeerd en dat leest je meter dan weer af.
in een derbi zit een sensor die open gaat als die droog staat, en geen niveau aangeeft omdat er geen weerstanden inzitten, allleen aan of uit leeg of vol.
misschien dat je er een vlotter in kan hangen en goed afgesteld kan krijgen,
het beste is gewoon elke 100 km zoiezo tanken, sta j nooit zonder
Als ik hem dan aansluit en hij komt droog te staan, moet er bij mijn naft info op het schermpje een 0 komen te staan ipv --- , dan weet ik dat ik moet gaan tanken.
Dan nog een nieuw vraagje,
ik heb een thermostaat en thermocontact, de thermostaat is aan de cilinder toch?
En dat meet hoe warm het word dacht ik, dan moet die toch ook aansluitbaar zijn op een stage 6 dashboard of niet?
En wat doet een thermocontact juist?
Men ventilator werkt nu met de pinker schakelaar, deze is afgesloten van thermostaat/contact, de bedoeling is 2x een temp sensor te hebben, 1 op cil en 1 op radiator, dit gewoon om de functies van het digidash optimaal te benutten.
Maar de temp sensors van stage 6 zelf kosten 12.5€/stuk, dus als die op de cilinder hetzelfde werkt als 1 van stage 6 zelf hermaak ik de aansluiting wel, is weer 12.5€ bespaard.
dus gewoon zorgen dat je een lampje over hebt