compleet met gasnaald en sproeier maat:?
geen krassen op de gas schijf, dus heeft nooit met powerfilter gereden.

Rikkert schreef:Ach ja, er leven hier zat moeilijk doeners op de wereld
klopt dit blok is 3cm verhoogd heanappie schreef:euh je heb nu al gat gemaakt, maar ik heb ook keihin en heb geen gat in het frameen misschien tip om je oliedop erop te draaien, of je heb die eraf gedraaid omdat carb niet paste
dat is waar anders liep de ketting over de achterbrugMdV schreef:klopt dit blok is 3cm verhoogd heanappie schreef:euh je heb nu al gat gemaakt, maar ik heb ook keihin en heb geen gat in het frameen misschien tip om je oliedop erop te draaien, of je heb die eraf gedraaid omdat carb niet paste
![]()
jah dop moet eraf en dit zijn losse carters, het blok ligt even op zolder
Rikkert schreef:Ach ja, er leven hier zat moeilijk doeners op de wereld
Kloptnappie schreef:dat is waar anders liep de ketting over de achterbrugMdV schreef:klopt dit blok is 3cm verhoogd heanappie schreef:euh je heb nu al gat gemaakt, maar ik heb ook keihin en heb geen gat in het frameen misschien tip om je oliedop erop te draaien, of je heb die eraf gedraaid omdat carb niet paste
![]()
jah dop moet eraf en dit zijn losse carters, het blok ligt even op zolder
hoeft niet, in de pijp hebben we een hoeklijn gelastD-Evo schreef:Dick schreef:Neemt hij een drempel hard![]()
breekt die hele derbi over midden...
Klinkt misschien als een grapje, maar dat kan wel eens gebeuren.
Sowieso even een versteviging erop lassen...
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Kap is met janken ofzo.Erwin P schreef:Gast![]()
Dit is zo onnoemelijk dom of suicidaal dat ik er gewoon niet bij kan
en je blok ophogen omdat de ketting anders over de achterbrug loopt? wat voor onmogelijke achterbrug heb je er dan ingehangen?
beter doe je die brommer weg dit is gewoon triest
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
dit dus, kan prima, als je weet wat je doetRikkert schreef:Kap is met janken ofzo.Erwin P schreef:Gast![]()
en je blok ophogen omdat de ketting anders over de achterbrug loopt? wat voor onmogelijke achterbrug heb je er dan ingehangen?
beter doe je die brommer weg dit is gewoon triest![]()
Allemaal jankerds hier trouwensDat frame is echt zijn stevigheid niet kwijt. Hij is zijn stevigheid pas kwijt als je die hele buis er tussen vandaan trekt.
Als je er nu gewoon een mooi maantje in weet te krijgen, die rondom netjes is vastgelasd, is er niks aan het hantje, alsof er niks aan veranderd is.
Dus ik zie het probleem van jullie niet hoor.
jah want de buis heb niks meer met de veer te maken, die is verplaatst, en hij is steviger als hij was, geloof meRoyal Club schreef:dit dus, kan prima, als je weet wat je doetRikkert schreef:Kap is met janken ofzo.Erwin P schreef:Gast![]()
beter doe je die brommer weg dit is gewoon triest![]()
Allemaal jankerds hier trouwensDat frame is echt zijn stevigheid niet kwijt. Hij is zijn stevigheid pas kwijt als je die hele buis er tussen vandaan trekt.
Als je er nu gewoon een mooi maantje in weet te krijgen, die rondom netjes is vastgelasd, is er niks aan het hantje, alsof er niks aan veranderd is.
Dus ik zie het probleem van jullie niet hoor.
Voor je loopt de zeike, ga eerst ff lezen, dan weet je hoe het zit en wat voor brug erin zit.Erwin P schreef:Gast![]()
beter doe je die brommer weg dit is gewoon triest