niet leuk jesse.JvS schreef:een keertje de blackberry voor de brommer gooien en investeren in een fatsoenlijke telefoon

maar binnenkort wel de samsung galaxy S2 of de samsung galaxy Nexus.

niet leuk jesse.JvS schreef:een keertje de blackberry voor de brommer gooien en investeren in een fatsoenlijke telefoon
diameter waarvan?RaceVoenk schreef:welke diameter?
men pa is goed bevriend met een tandarts, dus wil het wel even vragen. die tandarts zijn vader gaat toch bijna met pensioen en die zullen dat denk ik wel hebbenRemylimited schreef:diameter waarvan?RaceVoenk schreef:welke diameter?
de freesjes?
dat maak niet uit 2 mm ofso ik wil tog dremel freesjes erop pasmaken.
tenzij je er voor een leuke prijs freesjes bij kan kopen
Gek hehJavenDrD schreef:Heb je de filmpjes van onze sprint tegen de ktm nog gevonden
Sprinten tegen een dikke KTM. Ik was wel sneller in het begin.. De eerste 30 meter
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Ohja nu zie ik het, kutkwaliteit filmpjes altijdPieke schreef:Dat is geen raptor
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
the skullkid schreef:Opletten dat die koud is.Maurits schreef:Oke. En ik kan mijn uitlaat er gewoon zo afhalen zonder dat ik ergens op moet letten?
Dat deed die, daarom was ik de eerste 30 meter snellerLimburger schreef:Gek hehJavenDrD schreef:Heb je de filmpjes van onze sprint tegen de ktm nog gevonden
Sprinten tegen een dikke KTM. Ik was wel sneller in het begin.. De eerste 30 meterAls hij int begin vollegas doet ligt ie achterover
![]()
Hij boekt die quad wel of niet?
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
omdat het helaas niet kan met een malossi en of veel andere merken.D-Evo schreef:Wow dik die setup.![]()
Maar waarom pas je eigenlijk een airsal aan.
Het 1e wat in mij opkomt is waarom neem je dan niet een Malossi cilinder en pas je die aan?
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.