Diep, heel diep.Dartiax schreef:Dan ben je opperkoning der succesvolheid in de vrouwenwereld
Tenzij je welbekend ''friendzoned'' bent, dan ben je gewoon een blaadje sla op een hamburger.

Diep, heel diep.Dartiax schreef:Dan ben je opperkoning der succesvolheid in de vrouwenwereld
Tenzij je welbekend ''friendzoned'' bent, dan ben je gewoon een blaadje sla op een hamburger.
Weet ik... Liet me even gaanRikkert schreef:Oke, Zo grappig was het nou ook weer niet, Daantje![]()
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Hahaha niemand noemt me ongestraft Daantje!!!!Dartiax schreef:Oooooh fittie
JvS schreef:DaantjeDaanS schreef:En trouwens Rik, hoezo ga je me daanTJE noemen? Denkte dak da leuk vin?hahaha
STEVENTJELe derbi schreef:DAANTJE
Kan 'm niet vinden...royvi schreef:Ik moet ergens nog een foto hebben waar ik met 5 meiden op sta, als ik die vind heb ik de baasstatus verworven dus?
EN waarom noem jij mij Rik?DaanS schreef:JvS schreef:DaantjeDaanS schreef:En trouwens Rik, hoezo ga je me daanTJE noemen? Denkte dak da leuk vin?hahaha
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Rikkert schreef:
Daantjehahaha
Zoon opmerking kon je verwachten na zoon foto en dan trots zeggen dat je aan "krachttraining" doetJvS schreef:Grappig, op die foto woog ik 60, nu 66. En heb na 2 maandjes al resultaat.
Mijn voeding is in orde.
Rikkert schreef:EN waarom noem jij mij Rik?DaanS schreef:
ZO HEET IK NIET EENS!
En er zijn al 2 grotere Daanen! Dus jij betnt Daantje!
RaceVoenk schreef:Rikkert schreef:
Daantjehahaha