Chat topic

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
Pieke
Moderator
Vervoersmiddel: KTM

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door Pieke »

Die mensen die voor de trein springen ook altijd he, die zouden ze echt moeten afmaken :emo:
royvi
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Ongelezen bericht door royvi »

Pieke schreef:Die mensen die voor de trein springen ook altijd he, die zouden ze echt moeten afmaken :emo:
:emo:
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Sander
Moderator
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sander »

even een chipszak killen. lekker ham kaas voor et werken hahaah.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Dominator33
Tuner

Ongelezen bericht door Dominator33 »

sendapower schreef: is er weer een zo egoistisch geweest om in holten voor de trein te springen :wall:
ha-ha..? :eerie:
Dick
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing

Ongelezen bericht door Dick »

hahah, kerel ben je ook :emo:

der zou iemand mee moeten gaan die z kon waarschuwen, van hee, hij komt er aan.... :happy:
Afbeelding

http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3344.." onclick="window.open(this.href);return false;.
teun4
Tuner

Ongelezen bericht door teun4 »

Rallyking schreef:
royvi schreef:Met een andere opleiding komen die je wel wil gaan doen.
Ik weet nog geen andere opleiding :lolno:
Ik ben vorig jaar ook gestopt, kwam elke dag met een zieke kop thuis, duizeleg, hoofdpijn.
Had het gewoon echt niet naar de zin.
Je moet er niet te lacherig over doen en laten merken dat je het meent.
Goed argument is trouwens dat als je iets niet leuk vind, je ook niet inzet voor iets, en het dan alsnog niet haalt, en dat is wel zonde van de tijd. Kaart dat eens aan bij je ouders.
Tis geen ramp dat je stopt, wel jammer, maar als je maar een planning maakt voor je aankomende tussenjaar.
Ik ben toen gaan werken een klein jaar lang, niet 6 dagen in de week, maar 4, zodat ik ook nog tijd had om rustig beroepskeuzetesten enzo te maken. Het UWV kan je er ook wel mee helpen, hebben ook een (geloof iig voor mij gratis) test, is een gebouw waar je ook uitkeringen kunt aanvragen.

Je kunt natuurlijk ook een half jaar werken en dan een half jaar reizen, alleen moet je dat wel altijd al gewild hebben, en het natuurlijk kunnen betalen.

Het is iig wel belangrijk dat je een planning maakt!! Anders is het wel echt zonde! Het beste was natuurlijk meteen de goede opleiding, want werken is ook niet alles... maar thuis zitten is al helemaal niets!, heb je na een week wel gezien, ik in ieder geval wel.

UWV kan je trouwens ook helpen met een baantje vinden, zoek wel iets wat je geinig vind, ik wou bijv. bij een golfbaan werken, beetje grasmaaien vind ik leuker als in een magazijn gaan werken.
a'j bange leeft goa'j bange dood
If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
hendry_94
Pro tuner
Vervoersmiddel: vw polo 6n2 comfortline

Ongelezen bericht door hendry_94 »

Dominator33 schreef:
sendapower schreef: is er weer een zo egoistisch geweest om in holten voor de trein te springen :wall:
ik vind het egoisten aangezien ze andere mensen de rotzooi op laten ruimen :eerie:
Live To Ride, Ride To Live!!
Dominator33
Tuner

sendapower schreef:
Dominator33 schreef:
ik vind het egoisten aangezien ze andere mensen de rotzooi op laten ruimen :eerie:
Beter ga je wat meer over depressiviteit opzoeken ipv zulke simpele uitspraken te doen
Jasper
Beheerder
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jasper »

Mwah, vind het nogal simpel, ik zie het niet meer zitten gooi me eigen voor de trein.
Je laat een hoop rotzooi na, je familie, mensen in de trein, treinmachinist. Fijn als er iemand ineens tegen je raam zit geplakt.
Hang je eigen dan op ofzo.

Snap best als je zwaar depressief bent dat je het niet meer ziet zitten enzo, maar om er dan ook echt een eind aan te maken.
Gebeurd steeds vaker mensen die zich voor de trein gooien, het lijkt wel een hype te worden. Vraag me af of die mensen er uberhaupt wel is met iemand over gepraat hebben of wat dan ook, meestal hoor je van de nabestaande dat ze niks aan diegene gemerkt hebben, etc. Dus dan is het in mijn ogen een impulsieve actie.

Naja zal wel, meningen zullen er vast over verdeeld zijn. Maar doe het dan op een manier dat er minder mensen last van hebben.
royvi
Pro tuner

Het is echt verschrikkelijk voor die treinmachinisten, die zijn hun leven lang getekend.
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Jasper
Beheerder
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jasper »

Inderdaad, zoiets vergeet je niet.
Dominator33
Tuner

Ik snap wel wat je bedoelt en ik probeer het ook niet goed te praten maar ik heb het meer over zelfmoord plegen in het algemeen. Ik vind het zo simpel om te zeggen: ''ja weer zo'n debiel heeft zich voor de trein gegooid.'' (niet persee op jou bedoeld sendapower, meer in het algemeen) Je weet gewoon niet wat er om gaat of ging in zo'n persoon, ze zullen zich -denk ik- wel realiseren wat achter laten maar je zit dan gewoon zo diep in de shit dat je geen andere uitweg meer ziet. Het is echt niet zo simpel dan het zovaak overkomt, misschien moet je zoiets ook van dichtbij meemaken om te realiseren ofzo, beetje hetzelfde verhaal als met k anker (zo maar gespeld aangezien er zon bescherming dingetje op zit :emo: ) schelden bijvoorbeeld
Job0172
Pro tuner
Vervoersmiddel: Tomooosss

Ongelezen bericht door Job0172 »

Reinder schreef:pizza koeriers rijden nooit met meer dan 50 euro, tenzij ze er eigen geld bij hebben.
De pizzakoerier krijgt aan het begin van de avond 50 euro, en daarmee 'koopt' die de pizza's bij wijze van spreken, zeg 16 euro. Dan rijd de pizzakoerier met 34 euro naar de klant toe en krijgt die 16 euro daar terug + evt fooi. althans bij ons is t zo

@rallyking. Tnx man! die had ik indd ook op het oog die haal ik vanmiddag even
Ik ben zelf pizza bezorger nu al een jaartje, maar op een drukke avond heb ik aan het einde soms wel €250,- maar dan werk ik maar tot half9/9uur, als ik tot later ga lever ik altijd wel wat geld in.
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo :emo:
Reinder
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Xrace

Ongelezen bericht door Reinder »

Oh bij ons is het in ieder geval zo dat je nooit met meer dan 50 euro rijd in de meeste gevallen. Vandaag had ik wel een bestelling van 115 euro (wtf? :emo:) en toen reed ik voor een tijdje met 160 euro op zak maar eenmaal aangekomen bij werk lever ik die 115 weer in.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Job0172
Pro tuner

Wij rekenen altijd aan het einde van de avond af, maar we hebben een zwarte lijst met adressen is wel een voordeel als je pizzaria al aardig wat jaartjes draait
royvi
Pro tuner

Dominator33 schreef:Ik snap wel wat je bedoelt en ik probeer het ook niet goed te praten maar ik heb het meer over zelfmoord plegen in het algemeen. Ik vind het zo simpel om te zeggen: ''ja weer zo'n debiel heeft zich voor de trein gegooid.'' (niet persee op jou bedoeld sendapower, meer in het algemeen) Je weet gewoon niet wat er om gaat of ging in zo'n persoon, ze zullen zich -denk ik- wel realiseren wat achter laten maar je zit dan gewoon zo diep in de shit dat je geen andere uitweg meer ziet. Het is echt niet zo simpel dan het zovaak overkomt, misschien moet je zoiets ook van dichtbij meemaken om te realiseren ofzo, beetje hetzelfde verhaal als met k anker (zo maar gespeld aangezien er zon bescherming dingetje op zit :emo: ) schelden bijvoorbeeld
Dat is dus totaal niet te vergelijken he....
En als je dan dood wil, spring dan niet voor de trein. Weet je wel hoe erg het voor die machinisten is.
Airsal cilinder te koop:
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Chat topic

Ongelezen bericht door Boeki »

Het is toch net zo goed niet fijn voor degene die je zou vinden als je jezelf ophangt? Dat is misschien wel erger.. Als jij zo diep in de shit zit dat je nadenkt over zelfmoord denk je op dat moment niet echt aan de gevolgen denk ik, maar om dat nou egoistisch te noemen.. Dat is wat anders. Wij zouden medelijden met die mensen moeten hebben.
Open the Throttle and Smile
Job0172
Pro tuner

Je vergeet de chicks jesse :dry:
Pieke
Moderator
Vervoersmiddel: KTM

Ongelezen bericht door Pieke »

Hoensbroek heeft mc-biggah en wietplantages :emo:
Lucifer
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: derbi

Ongelezen bericht door Lucifer »

Boeki schreef:Het is toch net zo goed niet fijn voor degene die je zou vinden als je jezelf ophangt? Dat is misschien wel erger.. Als jij zo diep in de shit zit dat je nadenkt over zelfmoord denk je op dat moment niet echt aan de gevolgen denk ik, maar om dat nou egoistisch te noemen.. Dat is wat anders. Wij zouden medelijden met die mensen moeten hebben.
welja om hier even op in te gaan... mn ex vriendinnetje haar vader was iets van begrafenis ondernemer/politie gedoe...
de manieren die hij vertelde hoe mensen soms zelfmoord plegen "gaat zijn voorkeur toch naar het ophangen" (om het nu maar zo grof te verwoorden... onlangs neefje van mn stiefpa ook zich opgehangen zonder redenen.. hij was 13..)

hij vertelde dat mensen zichzelf met hun nek op een kettingzaag gooien of een "systeem" in elkaar steken dat hun keel oversnijd en nog allemaal gestoorde dingen...

zelfmoord is iets wat ik nooit ga begrijpen.. als je het niet ziet zitten om eender welke redenen zijn er zowiso meer mensen dan je denkt die je zullen opvangen etc...
Gesloten