Ik heb wel het volgende:Huug schreef:Ik weet niet welke kleur de koffie bij jou is maar volgens mij gooi jij er veel te veel melk in![]()
![]()
Bougie is duidelijk wit als je het mij vraagt. Verder kan je het controleren door er gewoon een grotere in te zetten en steeds kleiner te gaan tot op het moment dat hij op top niet meer inhoud. daarna ga je met gasnaald de middentoeren mooi door laten trekken en daarna luchtschroef goed voor een lekkere gasreactiemiss een how-to afstellen opzoeken ?
Geen gestotter, vanaf versnelling 3 trekt hij pas goed door. Soms heb ik met het gas half open in de 2de versnelling even een dip. Je geeft dus gas, je wordt even tegengehouden en dan kom je op snelheid. Maar zoals gezegd, heb ik dit heel soms en alleen in versnelling 2.
Verklaart dit iets, of is de afstelling nog niet zo goed dan?
Van de Powerband dus van 6000 rpm als een speer naar de 10000 rpm is geen sprake meer, maar dat komt denk ik door de prop met piemel? Is het dan nog wel mogelijk een powerband met prop??
Ik heb de luchtschroef helemaal dicht gedraaid en vervolgens 1,5x a 1,75x opengedraaid, is dit goed??
Of kan door de luchtschroef niet goede te hebben afgesteld het mengsel te arm zijn wat meer witte uitslag op de bougie verklaard of je cilinder vastlopen?
Hij is op het moment al wat bruiner, maar ik moet toegeven ook wit. Ik bestel sowiezo dan nog sproeier 92 en 94 want 96 zat erin en die was pikzwart.
En moet je nu naar het clipje van je bougie kijken of het gedeelte (dat ronde) onder het clipje van je bougie?