Zou een versnellingsbak van een AM6 in AM5 passen dan. Lijkt mij wel. En anders kijk ik wel of de baktandwielen identiek zijn aan die van Derbi want dan maak ik er gewoon een 6 bak van
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Zou een versnellingsbak van een AM6 in AM5 passen dan. Lijkt mij wel. En anders kijk ik wel of de baktandwielen identiek zijn aan die van Derbi want dan maak ik er gewoon een 6 bak van
Nee past niet, AM6 is vanbinnen heel anders dan AM5.
Ben er wel zeker van dat het AM5 is. Als je hem in zn 1 zet, dan kun je hem nog naar beneden doen, maar gebeurt er niks. Zelfde als ik in zn 5 ben, en omhoog doe. Dus lijkt mij allemaal wel duidelijk. Maar als die roze top er op komt, dan gaat het pas uit elkaar, want nu loopt het allemaal wel best.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Nog een klein vraagje over mijn teller aandrijver.
Die drijver die in dat kapje zit van de aandrijver, hoor deze vast te zitten in het kapje?
want bij mijn zit die los en op een of andere manier blijft mijn teller steeds op 0 staan als
ik het voorwiel erin heb gezet.
marvin65 schreef:Nog een klein vraagje over mijn teller aandrijver.
Die drijver die in dat kapje zit van de aandrijver, hoor deze vast te zitten in het kapje?
want bij mijn zit die los en op een of andere manier blijft mijn teller steeds op 0 staan als
ik het voorwiel erin heb gezet.
Mijn ketting heeft dus een stukje van het borgplaatje van mijn tandwiel eraf gegeten, omdat ik een 12er tands voor heb komt de ketting ook wel eens tegen min achterbrug, maar het borgplaatje voor mijn tandwiel was dus blijkbaar te groot vond de ketting, kan dit kwaad?
Zolang het plaatje niet breekt(en dus het tandwiel niet meer geborgd is) kan het toch geen kwaad?
Ik moet nu wel wat vaker kijken of die niet los zit ofzo.
En mag je tandwiel speling hebben over de as heen?
Hey ff een vraagje ? het blok zelf zit vast met een stel bouten en moeren die door de hele blok gaan als ik die moer eraf draai kun je ze er toch gewoon uittikken want ik heb een bout die een beetje erg vastzit dus nu wil ik die er gewoon uitslaan en als het blok er weer onder zet gewooneen nieuwe bout erin zetten