wel m'n eigen schuld, toen ik met 45 door t bos door een modderboel knalde, vervolgens lag ik 4 meter verder op vlak naast een boom geparkeerd.
Hannes schreef:Ga nou es eerst de feiten opzoeken voordat ik de hele avond loop te facepalmen om hoe achterlijk je bent.
ik zou er graag een project page van willen zienn00n schreef:Bijna de hele cabine leeg van de ford, kan die ge demonteerd worden!
Dan kan blok en bak eruit!
Dan alles demonteren van frame (wiel ophaning, vering, etc!
Als die helemaal kaal is, frame wegbrengen voor stralen en coaten.
?Koen_K schreef:Jaa, zoiets verwachte ik ook,
Maar hij zei dat het niet meer zou zijn dan 3-400 euro
Daar hoop ik dus maar op
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Alweer een andere brommer? Je gaat er wel op vooruit zeg!
Das wel zot goedkoop voor een limited met zoweinig km'sxa188 schreef:Ja dat zeker. Zag hem staan bij de dealer voor 1650 met 5k op de teller. Moest 300 ijbetalen en kreeg ik er een nieuwe helm bij! Hoop dat dit wel de laatste is want anders word hij alleen maar lelijke.
vriend van mij was voor eerste keer met de brommer rijbewijs 2 maanden kwijt en had dus helemaal geen verleden. Dus als je geen goede reden hebt dan ben je hem gewoon kwijt hoor.Koen_K schreef:Jaa, zoiets verwachte ik ook,
Daar hoop ik dus maar op
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Jazeker gelukkig kende een vriend van mij de ouwe eigenaar van de brommer. was een kampert die een mercedes had gekregen van zijn pa. En hij zij dat er geen run op brommers meer bij hem was dus gaan ze automatisch iets met de prijs omhoog. en een beetje handelen helpt ook altijd welB-xtreme schreef:Das wel zot goedkoop voor een limited met zoweinig km'sxa188 schreef:Ja dat zeker. Zag hem staan bij de dealer voor 1650 met 5k op de teller. Moest 300 ijbetalen en kreeg ik er een nieuwe helm bij! Hoop dat dit wel de laatste is want anders word hij alleen maar lelijke.
Redelijk ziek ja... Op een half uurtje was alles naar de kl*te.J03P schreef:nog dooien gespot?
Het was wel ziek heb ik begrepen :O
Naja met brommer is ook weer ander verhaal.JavenDrD schreef:vriend van mij was voor eerste keer met de brommer rijbewijs 2 maanden kwijt en had dus helemaal geen verleden. Dus als je geen goede reden hebt dan ben je hem gewoon kwijt hoor.Koen_K schreef:Jaa, zoiets verwachte ik ook,
Daar hoop ik dus maar op
kevinDRD07 schreef:ik zou er graag een project page van willen zienn00n schreef:Bijna de hele cabine leeg van de ford, kan die ge demonteerd worden!
Dan kan blok en bak eruit!
Dan alles demonteren van frame (wiel ophaning, vering, etc!
Als die helemaal kaal is, frame wegbrengen voor stralen en coaten.