ow maar kerel wist je niet dat er op het forum mijn brommer stondrobbin schreef:vette brommer man arjan..
wist niet eens dat je zo'n mooi dink had staan
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
haha begreep ik het even verkeerdRoyal Club schreef:man? hij is 15
hahah die net tot leven komt en mijn brommer ziet die nog niet eens af isRoyal Club schreef:snotaap dan.. :p
wrom bestel je niet gewoon troep via dijkman ofzo.. :pA.A.limited schreef:hahah die net tot leven komt en mijn brommer ziet die nog niet eens af isRoyal Club schreef:snotaap dan.. :p![]()
vandaag was ik bij roke geweest hadden ze geen bevestiging naar de leverancier gestuurd dus
en ze hadden alleen sproeier 115 120 125 130 besteld voor me terwijl ik ze allemaal vroeg tussen de 115 en 130
haha falen daar beetje af en toe
en luchtfilter hadden ze ook niet besteld
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Beetje serieuze setups verschillen nog wel eens van sproeiermaat, en elke keer naar de dealer voor een sproeier te wisselen is onhandig, gezien er voor mijn carb veel imitatie in omloop is en dat je afstelprocedure redelijk in de war gooit, maw, 170 keihin is 175 stage6.JavenDrD schreef:waarom 100 sproeiers halen als je er maar 2 nodig hebt. Dealer hier heeft elke sproeier. En kan hem zo terugwisselen als die niet goed is.
delortho klein toch?A.A.limited schreef:hahaja maar ik vindt het nutteloos om de hele handel op internet te bestellen en dan een week wachten omdat ik geen internetbankieren heb (ondanks dat ik nu alsnog een week moet wachten
)
heb jij dan nog sproeiers voor phbg cab 21mm ?? ik heb alleen nog 88 87 en 95
Omdat het gewoon kan.JavenDrD schreef:waarom 100 sproeiers halen als je er maar 2 nodig hebt. Dealer hier heeft elke sproeier. En kan hem zo terugwisselen als die niet goed is.
idd omdat het kanthe skullkid schreef:Omdat het gewoon kan.JavenDrD schreef:waarom 100 sproeiers halen als je er maar 2 nodig hebt. Dealer hier heeft elke sproeier. En kan hem zo terugwisselen als die niet goed is.
volgens mij heb ik groot omdat in 21 black editie ook groot zit denk ik dat hij het zelfde isRoyal Club schreef:delortho klein toch?A.A.limited schreef:hahaja maar ik vindt het nutteloos om de hele handel op internet te bestellen en dan een week wachten omdat ik geen internetbankieren heb (ondanks dat ik nu alsnog een week moet wachten
)
heb jij dan nog sproeiers voor phbg cab 21mm ?? ik heb alleen nog 88 87 en 95
heb alleen nog maar met dik draad liggen.
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.