Ik hou jullie op de hoogte!
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Ik moet wel plat liggen because it hurts like a bitchlenny.s schreef:bij mij wiel het mee, slaap op men rechterzij en men linker sleutelbeen was gebroken
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Dat was idd de bedoelingDaanS schreef:Vind de kleur niet echt mooi eerlijk gezegd![]()
Het had de kleur van je remblokken moeten zijn!
liekt me stug, gewoon verkeerde kleur opgespotenr-guchte schreef:Dat was idd de bedoelingDaanS schreef:Vind de kleur niet echt mooi eerlijk gezegd![]()
Het had de kleur van je remblokken moeten zijn!. Komt waarschijnlijk doordat het al vrij oud aluminium is.
Rikkert schreef:Ach ja, er leven hier zat moeilijk doeners op de wereld
Het is niet gespotennappie schreef:liekt me stug, gewoon verkeerde kleur opgespotenr-guchte schreef:Dat was idd de bedoelingDaanS schreef:Vind de kleur niet echt mooi eerlijk gezegd![]()
Het had de kleur van je remblokken moeten zijn!. Komt waarschijnlijk doordat het al vrij oud aluminium is.
Daar word niks meer aan veranderd maar het ziet er op de foto wel slechter uit als int echtjesper95 schreef:Beetje jammer die kleur idd, en ik vind de achterkant niet echt strak overlopen. Weet niet of hier nog verandering in komt. Maar verder ziet alles er zeer netjes uit, en is een keer wat anders
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt