Geen zachte band?

Hoeveel kilo weeg je?

niet die slurf van je carb naar je filterbox, gwn je filterbox, dat zwarte plastic ding losvijzen, daaronder zit je mousse, kun je erzo uithalenhugoovergaag123 schreef:ja me veren zijn nog goed... nieuwe cillinder etc... dus daar ligt het niet aan.
Verder vind ik die luchtfilter etc schoonmaken geen slecht idee! Hoe kan ik dit het beste doen? ik weet zeg maar die zwarte sleurf die aan me carb zit? moet die los? en wat nog meer?
stel het ligt daaraan en hij krijgt dan inneens meer lucht? dan moet hij toch ook weer opnieuw worden afgelsteld ofzo?
groeten
Dit noem ik niet schoonmakenD-Evo schreef:Tip op je luchtfilter schoon te maken.
Haal je luchtfilter eruit, leg hem in de olie en druk je filter droog.![]()
Ik bedoel dus alleen drukken niet draaien en trekken, dit zou ervoor kunnen zorgen dat je je filter element kapot maakt.
Zorg ervoor dat de meeste olie eruit is.
En plaats hem weer terug.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
gewicht heeft niks met topsnelheid te maken.Alainv-s schreef:Misschien ben je te zwaar, je weegt toevallig niet 120 kilo.
Nee lijkt me stug dat het daar aan ligt haha, maar zou kunnen.
Edit: blabla, ik zat nog op pagina 1
[/edit].
Maar ik zet er eens iemand van 65 kilo op ofzo. Ik weeg maar 55 dus gaat denk ik wel een heel stuk harder bij mij![]()
Ik vind het wel vreemd dat je wel de 12k toeren bijna haalt.
Ik ga met 8+/-9 k toeren 74 op de gps(en 72 op de roller van de wouten) met tandwielverhouding 12-53.
Ik krijg van de week ook een conti, dus dan kan ik eens kijken wat die van mij doet, heb nueen standaard uitlaat.
Omdat mijn standaard uitlaat het waarschijnlijk niet trekt boven de 4de versnelling(dan dipt die echt dik in, kan afstelling zijn) heb ik ook een conti besteld. Kan je van de week wel vertellen welke snelheid ik haal.
De vorige eigenaar had bij mij ook een vastloper gehad en ik heb nu een airsal met iet wat bewerkte poorten.
kun je beter niet doen. gewoon zo laten. afstellen word dan heel moeilijk. en enige wat je hebt is meer geluidhugoovergaag123 schreef:Ik zie dat veel mensen gaten in hun luchtfilter box maken.... dit zal niet voor het optrekken / top iets uitmaken, maar wel voor het geluid naar mijn weten? en is het aan te raden? Moet ik hiervoor me brommer helemaal opnieuw afstellen of valt dit mee?
grtz
Boekie zegt:
afcourse, belangrijkste erbij vergeten te zettenJvS schreef:Ik was eerst gewoon de bende uit t filter met een sopje met dreft.
Zal D-Evo ook wel doen denk haha.