Chat topic
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: - Viva city snor 06
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc
Re: Het grote chat topic
Nah op een gegeven moment snapte ie de ontsteking niet en toen ie bij de brommerdealer hier ging vragen zaten ze em maar heel vreemd aan te kijken dat ie een 125 blok in zn senda had liggen.. haha dat was echt humor, zou bijna willen betalen om die kop van die vent daar weer te zien. 

- Keijenborg
- Beginnende tuner
heb je daar geen foto's van, ben er wel benieuwd na hoe die er uitzag3SEN schreef:Project met blauwe velgen?..stijnnerd schreef:Ja ik ken je alleen van dat "project" met die blauwe velgen wat niet echt op gang kwam..
bedoel je die drd racing met dat 125 blokje?, kwam zeker gang in alleen hield het updaten op de forums niet bij..

- royvi
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D
- Gallery: HM
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2047
CR
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=6060
Vandaag schadeexpert van de andere partij aan de telefoon gehad, ik kan nog €195,- vangen voor mijn broek en helm... Maar wat een chagerijn en een lul, hij kon niks normaal verwoorden. Ik vraag hem zo: "waarom moet ik de brommer terugkopen voor het hoogste bod?" "Hij is toch van mij?" Zegt hij: "dat is nogal wiedes, wij keren het juiste bedrag uit. Als je een nieuwe tv koopt en je ouwe inruilt krijg je hem toch ook niet gratis?" Slaat echt totaal nergens op, die kerel kon niks juist onderbouwen... Maar ik laat alles mooi over aan me advocaat (rechtsbijstand)
Ik was al geïrriteerd door de manier van praten van die kerel, vraagt hij mij of de koppeling al kapot was voordat ik het ongeluk had
. Mijn antwoord was: "Natuurlijk niet, dat is nogal wiedes." "Je kan toch niet rijden met een kapotte koppeling?" "Je gaat toch ook een tv die niet van zender wil overschakelen gebruiken."
Blijkt maar weer hoeveel verstand die lui ervan hebben, en die komen schade opnemen bij je brommer

Ik was al geïrriteerd door de manier van praten van die kerel, vraagt hij mij of de koppeling al kapot was voordat ik het ongeluk had

Blijkt maar weer hoeveel verstand die lui ervan hebben, en die komen schade opnemen bij je brommer

Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
- royvi
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D
- Gallery: HM
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2047
CR
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=6060
Ik denk trouwens wel dat ik moet uitkijken met mijn grote bek, maar ik kan gewoon echt niet tegen zulke lui 

Airsal cilinder te koop:
ik denk dat die gasten wel verstand hebben, maar ze willen jou natuurlijk zo min mogelijk te hoeven uitbetalen?
-
- Pro tuner
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc
Daar heeft zon schade expert niks mee te maken.. die werkt niet voor je verzekering ofzo.
-
- Tuner
Als het niet zo'n lang verhaal was had ik het in mn sig gezet. Prachtige reactieroyvi schreef:Vandaag schadeexpert van de andere partij aan de telefoon gehad, ik kan nog €195,- vangen voor mijn broek en helm... Maar wat een chagerijn en een lul, hij kon niks normaal verwoorden. Ik vraag hem zo: "waarom moet ik de brommer terugkopen voor het hoogste bod?" "Hij is toch van mij?" Zegt hij: "dat is nogal wiedes, wij keren het juiste bedrag uit. Als je een nieuwe tv koopt en je ouwe inruilt krijg je hem toch ook niet gratis?" Slaat echt totaal nergens op, die kerel kon niks juist onderbouwen... Maar ik laat alles mooi over aan me advocaat (rechtsbijstand)![]()
Ik was al geïrriteerd door de manier van praten van die kerel, vraagt hij mij of de koppeling al kapot was voordat ik het ongeluk had![]()
![]()
. Mijn antwoord was: "Natuurlijk niet, dat is nogal wiedes." "Je kan toch niet rijden met een kapotte koppeling?" "Je gaat toch ook een tv die niet van zender wil overschakelen gebruiken."
Blijkt maar weer hoeveel verstand die lui ervan hebben, en die komen schade opnemen bij je brommer![]()

- Koen_K
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Yamaha R6 2006
Honda CR250 '97
Omg, waar komt die hype vandaag om "leuke" uitspraken in je sig te zetten...?
Verschrikkelijk irritant
Verschrikkelijk irritant
Ow dan neem ik men woorden terug, had dat neit precies gelezenRuben schreef:Daar heeft zon schade expert niks mee te maken.. die werkt niet voor je verzekering ofzo.
- 3SEN
- Tuner
- Vervoersmiddel: Honda CRF 450 - suzuki sv650 (custom sf)
nee alleen paar van tussendoor, in beunstatus toen ie af was gelijk verkocht.Keijenborg schreef:heb je daar geen foto's van, ben er wel benieuwd na hoe die er uitzag3SEN schreef:Project met blauwe velgen?..stijnnerd schreef:Ja ik ken je alleen van dat "project" met die blauwe velgen wat niet echt op gang kwam..
bedoel je die drd racing met dat 125 blokje?, kwam zeker gang in alleen hield het updaten op de forums niet bij..

chrizztian93 schreef:3SEN jou avatar is baashh
- 3SEN
- Tuner
haha isgoeie.stijnnerd schreef:Jaa die bedoel ik,3SEN schreef:Project met blauwe velgen?..stijnnerd schreef:Ja ik ken je alleen van dat "project" met die blauwe velgen wat niet echt op gang kwam..
oke, zover ik dacht deed je er niks aan snapje. Ik wil geen hater zijn

- 3SEN
- Tuner
danke, ja ontsteking was niet zozeer het geval, zat geen 1 kabel aan dat blok alles wij eruit getrokken ofzo. kweet ook niet hahaRuben schreef:Ding was best baas, jammer dat je de ontsteking nooit werkend hebt gekregen..

bij Solomoto in geffen ding aan de praat gekregen toen naar huis gerede, en 2 weken plezier mee gehad, toen tochmaar verkocht in onderdelen, behalve het frame die ligt hiernog

-
- Pro tuner
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc
Frame krijg je ook niet meer verkocht wss.. 

- 3SEN
- Tuner
haha klopt inderdaad, misschien komt dat framepje in de toekomst nog wel eens vanpasRuben schreef:Frame krijg je ook niet meer verkocht wss..

haha ja dat was echt geweldig iedereen kwam kijken die er toen aan het werk was, en je had Jan zn gezicht zelf is moeten zien hahaRuben schreef:Nah op een gegeven moment snapte ie de ontsteking niet en toen ie bij de brommerdealer hier ging vragen zaten ze em maar heel vreemd aan te kijken dat ie een 125 blok in zn senda had liggen.. haha dat was echt humor, zou bijna willen betalen om die kop van die vent daar weer te zien.

-
- Pro tuner
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc
Die kerel keek al raar op toen ik daar laatst stond.. 

- 3SEN
- Tuner
haha ja geweldige vent, maar wat een smoesje heeft die altijd hè,
had een setje handvaten bij hem besteld en hij zou de week erop ff belle als ze binnen waren
2 weken later geen telefoontje gehad. hmm...
ik gebeld ;he Jan, heb je die handvaten al binnen?
Jan; Hee jongen, nee heb ze nog niet binnen en komen over 3 weken pas!
Ik; huh hoe komt dat dan?
Jan; Ja er is een Containership gezonken met allerlei handel, en bleek dat al mijn bestellingen ook op dat schip zaten!, maar het was niet zo'n groot schip dus zal wel niet op het nieuws komen.
Ik; Oh ja isgoed hoor Jan, volgende keer als je iets vergeet te bestellen kun je het ook vertellen!
had een setje handvaten bij hem besteld en hij zou de week erop ff belle als ze binnen waren
2 weken later geen telefoontje gehad. hmm...
ik gebeld ;he Jan, heb je die handvaten al binnen?
Jan; Hee jongen, nee heb ze nog niet binnen en komen over 3 weken pas!
Ik; huh hoe komt dat dan?
Jan; Ja er is een Containership gezonken met allerlei handel, en bleek dat al mijn bestellingen ook op dat schip zaten!, maar het was niet zo'n groot schip dus zal wel niet op het nieuws komen.
Ik; Oh ja isgoed hoor Jan, volgende keer als je iets vergeet te bestellen kun je het ook vertellen!

-
- Pro tuner
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc
Hee hij heeft ie bij mij ook ooit eens gebruikt! 
Geloofde er ook echt geen zak van.

Geloofde er ook echt geen zak van.

-
- Pro tuner
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc
Had et ook al van loek gehoord, z'n fiets was 2 weken te laat geleverd omdat er een schip gezonken was..