4km/h te hard met de auto -.-
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
Dan doe je iets foutgemonde schreef:Ik ook weeeeeeeeeeeer 1. Godver al de 5e in 1,5 maand. Nu in 1x 5 maand al bijna 1200 naar cjib kunnen doen![]()
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Iets heel erg fout, ik rij ook vaaak te hard maar heb nog maar 1 boete met de auto in het ruime jaar dat ik em heb.jeroenvs schreef:Dan doe je iets foutgemonde schreef:Ik ook weeeeeeeeeeeer 1. Godver al de 5e in 1,5 maand. Nu in 1x 5 maand al bijna 1200 naar cjib kunnen doen![]()
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Afgelopen zomer op de sm, dus bereid je maar voor.JvS schreef:Wat moet je doen om een boete van 755euro te krijgen
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
raar ik dacht dat als je op het achterwiel rij je standaard je rbw al kwijt ben en dan ook nog zoon snelheidovertedinggemonde schreef:Afgelopen zomer op de sm, dus bereid je maar voor.JvS schreef:Wat moet je doen om een boete van 755euro te krijgen![]()
Kreeg ik paar weken geleden binnen. Ik had een undercover wouten wagen, rechts ingehaald, op mijn achterwiel en daarbij een snelheids overtreding van 44km in de bebouwde kom. Ze konden me alleen niet bij blijven. Daardoor rijbewijs niet kwijt geweest.
Kreeg ik een brief met alle info enzo erbij en een acceptgiro.
Idd, ze konden me niet staanden houden omdat ze mee door het drukke verkeer niet bij hielden. Anders was ik hem kwijt geweest.Remylimited schreef:raar ik dacht dat als je op het achterwiel rij je standaard je rbw al kwijt ben en dan ook nog zoon snelheidovertedinggemonde schreef:Afgelopen zomer op de sm, dus bereid je maar voor.JvS schreef:Wat moet je doen om een boete van 755euro te krijgen![]()
Kreeg ik paar weken geleden binnen. Ik had een undercover wouten wagen, rechts ingehaald, op mijn achterwiel en daarbij een snelheids overtreding van 44km in de bebouwde kom. Ze konden me alleen niet bij blijven. Daardoor rijbewijs niet kwijt geweest.
Kreeg ik een brief met alle info enzo erbij en een acceptgiro.
Je bent hem toch alleen kwijt als je het verkeer ermee hinderd. Op wegmisbruikers heb ik dat ooit is langs zien komen, trok er ook iemand een wheelie en die kreeg alleen een waarschuwing. Omdat er verder geen overig verkeer reed en dus niemand in gevaar bracht.Koen_K schreef:Dan moeten ze je staande houden