Niet echt heel raar, als je alleen al kijkt naar dat lijstje met voertuigenDaanS schreef:Ik heb soms het idee dat mensen hier niet geloven dat ik 14 ben

Niet echt heel raar, als je alleen al kijkt naar dat lijstje met voertuigenDaanS schreef:Ik heb soms het idee dat mensen hier niet geloven dat ik 14 ben
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
marijn404 schreef:tja auto enzo
Ja, was eerst een leuk cabrio karretje voor een ijsje te gaan halen in de zomer, hadden we voor me verjaardag gekocht. (De auto, niet het ijsjeRikkert schreef:Lol, Peugeot 205leuk wagentje, als er maar een dingetje stuk is, is gelijk alles stuk
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
whahahaRikkert schreef:ik vind die onderschrift van Daantje wel komischecht zon mogolen vraag
Tis dat ik liever niet aan die koppeling van am6 zit, aangezien dat heel anders is dan ik ben gewend![]()
Maargoed. Het loopt nou eindelijk weer. Dus ik raak niks aan. Behalve dat de keerring van mijn uitgaande as begint te zweten, zootje vloeibare pakking overheen gekwakt, hebben we daar ook geen last meer van
't Is een troll die dat vroeg...Rikkert schreef:ik vind die onderschrift van Daantje wel komischecht zon mogolen vraag
Tis dat ik liever niet aan die koppeling van am6 zit, aangezien dat heel anders is dan ik ben gewend![]()
Maargoed. Het loopt nou eindelijk weer. Dus ik raak niks aan. Behalve dat de keerring van mijn uitgaande as begint te zweten, zootje vloeibare pakking overheen gekwakt, hebben we daar ook geen last meer van
DaanS schreef:Kijk hem nu dan
Ik trek hem ook weer opnieuw uitelkaar, moet ik even nieuwe pakking halen. Ga niet lopen kutten met vloeibare pakking, is mijn brommer te mooi voor.Rikkert schreef:![]()
Misschien zit die los? trek het gewoon nog eens uit elkaar, en dan weer in elkaar. Dan kom je er wel achter wat je gemist heb
Dusroyvi schreef: 't Is een troll die dat vroeg...![]()
ZOEK JE RUZIE OFZO?? MIJN CAPS LOCK STAAT AANRikkert schreef:NOU EN MAAR HET WERKT WEL JAH