Same here, alleen dan van het STC, had zoveel brieven dat ik die van de Eurekaweek in Rotterdam over het hoofd had gezien.Rallyking schreef:Ik moet eigenlijk heel gauw m'n school dingen eens gaan regelen maar je krijgt zoveel brieven van de HHS

Same here, alleen dan van het STC, had zoveel brieven dat ik die van de Eurekaweek in Rotterdam over het hoofd had gezien.Rallyking schreef:Ik moet eigenlijk heel gauw m'n school dingen eens gaan regelen maar je krijgt zoveel brieven van de HHS
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Ja hier komen ze met de vrachtwagen ipv. met de postbodeBoeki schreef:Same here, alleen dan van het STC, had zoveel brieven dat ik die van de Eurekaweek in Rotterdam over het hoofd had gezien.Rallyking schreef:Ik moet eigenlijk heel gauw m'n school dingen eens gaan regelen maar je krijgt zoveel brieven van de HHS
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Bedankt en bedankt, zal ik op lettenReinder schreef:Cooltruck, gefeliciteerd! Waar rij je trouwens? Heerde heeft denk ik geen CBR zelf? Zwolle denk ik?
En Rallyking, gefeliciteerd man!![]()
Venlonaer, gefeliciteerd en succes! Gewoon no stress bij je examen, daar ging ik de fout in! Belangrijk om je laatste lessen echt met opperste concentratie te doen, hielp bij mij enorm!
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper?
Nieuwe panty's bedoel je, je typt altijd zo slordig.drdproking schreef:new shoes new pants en nog meer kleertjes![]()
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
9 maanden!? Tussenjaar gedaan ofzo?Rallyking schreef:Ja hier komen ze met de vrachtwagen ipv. met de postbodeBoeki schreef:Same here, alleen dan van het STC, had zoveel brieven dat ik die van de Eurekaweek in Rotterdam over het hoofd had gezien.Rallyking schreef:Ik moet eigenlijk heel gauw m'n school dingen eens gaan regelen maar je krijgt zoveel brieven van de HHS![]()
Maar ik heb nog een week vakantie, na ongeveer 9 maanden vakantie
Limburger schreef:nog 1 week wachten. Dan eindelijk ook me ktm butplug
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
meen je dat?DERBI JOEY schreef:Een gloednieuwe Kymco Agility 12inch (black and white) "snor" besteld:)