brandon93 schreef:Gilardoni 74cc iets voor jou?
heb ik zelf meegereden en is zeer goed
ne vindk maar niks
ik denk dat het toch een mhr 80 wordt
kan idd gewoon 2 zuigerveren steken
effe een zuigertre van een replica
brandon93 schreef:Gilardoni 74cc iets voor jou?
heb ik zelf meegereden en is zeer goed
dat zal wel meevallen, ding heeft een hebo NG poortmap @ 50mm boring, niks speciaals dus.Dick schreef:Die hebo is sowieso niet slijtvast, wel rete snel
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
JvS schreef:je moet toch gewoon 5mm sproeiers hebben?
zit ook in me 19mm phbg en 21mm phbg black racing.
ik heb nog goede gila 74 liggen,
die is erg slijtvast.
en presteerde toch wel netjes.
Dick schreef:wat heb jij tegen die gilardoni 74? als ik et mag vragen.... slechte ervaringen?
Dick schreef:oke ik ben wel benieuwd hoe die gianelli conti op de Mhr gaat lopen... maak wel filmpje hea:P
ik ga dat namelijk ( zo goed als zeker ) ook doen....
haha jij denkt van met die R2 val ik nog meer op...sii3m3nVdB schreef:Dick schreef:oke ik ben wel benieuwd hoe die gianelli conti op de Mhr gaat lopen... maak wel filmpje hea:P
ja hoor zeker fimpjes![]()
maar komt warschijnlijk wel een r2 op nu in vakantie en dan als school weer begint die gia er weer op ,
iemand trouwens die een tussenpijp heeft liggen voor een gia conti?
Dick schreef:haha jij denkt van met die R2 val ik nog meer op...sii3m3nVdB schreef:Dick schreef:oke ik ben wel benieuwd hoe die gianelli conti op de Mhr gaat lopen... maak wel filmpje hea:P
ja hoor zeker fimpjes![]()
maar komt warschijnlijk wel een r2 op nu in vakantie en dan als school weer begint die gia er weer op ,
iemand trouwens die een tussenpijp heeft liggen voor een gia conti?ik zou alleen dikke bovenlangse doen , veel mooier joh...
dikke Scr, of jollymoto ofzo..