Idd, maar dit is netterDominator33 schreef:Focking hell luc dat ik heb allang een keer voor je geshopt man![]()

Idd, maar dit is netterDominator33 schreef:Focking hell luc dat ik heb allang een keer voor je geshopt man![]()
heb niet echt goede paintskills en het moet er nog goed uitzien wnt dit worden de sticker voor mijn zijkappen dus heb liever dat een van de pro's het doenoffroad schreef:dat kun je beter op paint doen
mag weg voor mijn part dan enkel het teken in de O wit en het witte roodMarc schreef:wil je die buitenste rode rand ook wit, zodat die eigelijk gewoon weg valt?
ben toch met paint aan het kloten voor het idee
bedankt vind de onderste wel de zotste kn je deze mij ook eens doormailen zodat ik weer die grote figuur hebMarc schreef:Heb het allebei gedaan, kijk maar wat je er van vind of dat je er wat mee doet.
heb het wel gewoon met paint gedaan..
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Ja wat wil je als je met zon kut foto komt aandrietn..maarja ik weet genoegD-Evo schreef:Idd, maar dit is netterDominator33 schreef:Focking hell luc dat ik heb allang een keer voor je geshopt man![]()
mwha, et geld groeit niet op mn rug hesendapower schreef:atte gij da doet dan motte gij wel ne andere koplamp kope
sendapower schreef:mmmh same problem hiero
xraces zijn wel mooie brommers maar die koplampen zijn zo..@#!*~ jah je begrijpt me vast wel..
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
haha al wel langer als ''ineens'' hoor!sendapower schreef:is 2 tone gietwielen nu ineens hot ofzo??
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken