maar als je weinig zin hebt om een keer ergens niet op te reageren, dan hoeft het ook niet he

en verder vind ik wel dat je erg goed oplettend bent en de rol van mod hier meer vervuld dan de anderen met een groene tag

Hoezo dat? Zolang jij niet begint te schelden sta ik overal voor open.Koen_K schreef:ja, anders krijg je weer 'n warning enzo,...
wippo schreef:Hoezo dat? Zolang jij niet begint te schelden sta ik overal voor open.Koen_K schreef:ja, anders krijg je weer 'n warning enzo,...
Zeg hij dat je aan het schelden bent?Koen_K schreef:wippo schreef:Hoezo dat? Zolang jij niet begint te schelden sta ik overal voor open.Koen_K schreef:ja, anders krijg je weer 'n warning enzo,...heb ik gescheld? vertel...?
niet dat ik er wakker om lig hoor, maar mocht ik wel gescheld hebben,
had die gerben, die zelf mod is, dan niet permanent weg gemoeten?
doen wij het vor jewippo schreef:@Boeki&Xtreme sm: Ik wilde het zelf niet zeggen omdat het huilerig over zou komen, maar ik ben het hier volledig mee eens. Thanks.
dat is goed vor de sfeer togHan schreef:
ik was mod op het oude dc en ik weet hoe members zijn. Je moet er alleen mee om gaan. Als leden zich tegen je aan gaan boxen, heb je dat zelf in de hand gewerktBoeki schreef:En nog iets anders, een topic met als doel de moderators te stimuleren is een harstikke goed initiatief,
maar zoals verschillende leden zich gedragen tegen over hen vindt in echt alles behalve opbouwend!
Ja, ik sta nu even aan de kant van de mods. Het is makkelijk praten als je zelf geen werk aan deze site hebt en alles vol kan spammen.![]()
Laten we het met z'n allen gewoon redelijk houden tegen over de mods.